تیم ملی با ۱۰ باخت و فقط دو برد به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد

واکنش فدراسیون والیبال؛ انتقاد ممنوع!

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۳ با کسب بدترین نتایج و عنوان چهاردهم به کار خود پایان داد.

واکنش فدراسیون والیبال؛ انتقاد ممنوع!

به گزارش تیترکوتاه، ملی پوشان ایران در این دوره از مسابقات تنها صاحب دو پیروزی شدند و در ۱۰ مسابقه شکست خوردند که این بدترین نتایج در طول چهار دوره حضور در لیگ ملت ها به شمار می رود.

در اولین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۹ تیم ملی ایران با عملکردی خیره کننده توانست در پایان مرحله نخست، با ۱۲ پیروزی و تنها سه باخت در رده دوم قرار بگیرد هر چند که در مرحله دوم نتایج خوبی نگرفت و در نهایت عنوان پنجم را به دست آورد.

لیگ ۲۰۲۰ به خاطر شیوع کرونا لغو شد و در لیگ ۲۰۲۱ ایران با ۵ پیروزی و ۱۰ شکست عنوان دوازدهم را به دست آورد که چندان جالب نبود.

در لیگ ۲۰۲۲ بار دیگر شاهد عملکرد خوب ملی پوشان ایران بودیم که با ۷ برد و ۵ باخت در رده هفتم قرار گرفتند.

در این دوره اما شاگردان بهروز عطایی تنها موفق به کسب ۲ پیروزی شدند و در ۱۰ مسابقه دیگر شکست خوردند تا با عنوان نازل چهاردهم به کار خود پایان دهند.

عملکرد ضعیف تیم ملی باعث انتقادهای زیادی خصوصا در فضای مجازی شد و جالب اینکه فدراسیون فوتبال در اینستاگرام اقدام به بستن بخش نظرات کرد تا به این شکل نشان دهد که تا چه حد ظرفیت انتقادپذیری در این فدراسیون وجود دارد!

طرفداران والیبال با انتقاد از انتخاب عطایی تاکید دارند که بار دیگر باید برای بازگشت به دوران اوج سراغ مربیان کارآمد خارجی برویم و برخی نیز تاکید دارند ستاره هایی مثل سعید معروف و امیر غفور که هنوز در اوج آمادگی هستند، باید به تیم ملی برگردند.

باید دید مدیران فدراسیون والیبال چه واکنشی به نتایج و البته اعتراض‌ها نشان خواهند داد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها