تیم ملی با قلعه‌نویی همچنان منتظر محک جدی است

بازی‌هایی به نفع آمارهای خاص ژنرال

تیم ملی ایران با سرمربی جدید شش بازی انجام داده و صاحب پنج پیروزی شده اما هنوز رقیب قدرتمندی نداشته است.

بازی‌هایی به نفع آمارهای خاص ژنرال

به گزارش تیترکوتاه، امیر قلعه نویی همواره درباره دوره اول حضورش در تیم ملی به عنوان سرمربی به یک نکته اشاره می‌کند؛ تیم ملی با من نباخت.

او که تیر ماه سال 1385 و بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ سرمربی ایران شد، در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های 2007 آسیا با چهار پیروزی و دو تساوی تیم ملی را به جام ملت‌ها برد اما در یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی تیمش به کره جنوبی باخت تا از دور مسابقات کنار برود.

تیم او در بازی های دوستانه هم در بازی با تیم مطرح مکزیک با چهار گل شکست خورد تا بتوان گفت ایران با قلعه نویی در مسابقات بزرگ ناکام بوده هر چند خودش تاکید داشت که تیم ملی با او شکستی نداشت و حذف برابر کره در ضربات پنالتی را هرگز شکست قلمداد نکرد.

در دوره جدید حضور او در تیم ملی هم بار دیگر شاهد نتایج خوب تیم ملی با قلعه نویی هستیم اما در بازی برابر تیم های نه چندان قدرتمند!

تیم ملی در بازی نخست برابر تیم دوم روسیه به تساوی رسید و بعد از آن تیم های نه چندان قدرتمند کنیا، افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان را شکست داد و در نهایت به بلغارستان رفت تا با تیمی که در رنکینگ فیفا رتبه 77 را دارد مسابقه دهد و پیروز شود.

بلغارستان در مسابقات مقدماتی یورو 2024 و در گروه هفتم این مسابقات با دو امتیاز از چهار بازی در رده چهارم قرار دارد.

حالا ژنرال دوباره می تواند به آمارهای خاص خود ببالد و بگوید که تیمش شکست نخورده اما حتی اگر خبری از بازی های دوستانه با تیم های قدرتمند نباشد، در جام ملت‌ها و رقابت با تیم های آماده‌ای همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا ملاک قرار خواهد گرفت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها