تهدید توخالی فدراسیون برای مقابله با بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها

سعودی‌ها با نیمار و رونالدو کُری‌ می‌خوانند، سرخابی‌ها با بیانیه!

فدراسیون فوتبال در چند مقطع از برخورد جدی با معضل بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها خبر داده اما مانند بسیاری از وعده‌های دیگر به جایی نرسیده است.

سعودی‌ها با نیمار و رونالدو کُری‌ می‌خوانند، سرخابی‌ها با بیانیه!

به گزارش تیترکوتاه، یکی از معضلات فوتبال ایران در سال های اخیر پدیده بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها بوده که همچنان با قدرت ادامه دارد و راه خوبی برای به جان هم انداختن هواداران تیم هاست.

آش به قدری شور شد که اوایل سال جاری سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه‌ها شد و مهدی تاج هم از برخورد جدی با بیانیه‌نویسی خبر داد.

به نظر می‌رسد که این تهدیدها تاثیری نداشته چرا که در همین روزها هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی شاهد بیانیه های متوالی علیه تیم رقیب بوده‌اند و می‌توانند مطمئن باشند که تا پایان فصل بارها این اتفاق تکرار خواهد شد چرا که بهترین راه برای سرپوش گذاشتن روی ضعف مدیریتی و فرار از فشار هوادار خودی، دمیدن در آتش اختلاف هواداری و کری‌خوانی برای رقیب است.

ماجرا وقتی ناامیدکننده‌تر می‌شود که بدانیم سرخابی‌های پایتخت با استناد به موفقیت‌های گذشته در حال کری‌خوانی هستند در حالی که همین حالا در عربستان طرفداران الهلال و النصر که کری‌خوانی دیرینه با هم دارند، با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان مثل رونالدو و نیمار برای هم کری می‌خوانند، البته بدون بیانیه!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها