ستاره ایرانی به خاطر پول قید رفتن به میلان را زد؟

اتهام ناجوانمرادنه علیه طارمی/ پای یک زن هم وسط بود

منتفی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان ایتالیا باعث انتقادهایی از این ستاره ایرانی شده در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد او مقصر نبوده است.

اتهام ناجوانمرادنه علیه طارمی/ پای یک زن هم وسط بود

به گزارش تیترکوتاه، مذاکرات دو باشگاه میلان ایتالیا و پورتو پرتغال بر سر انتقال مهدی طارمی تا مراحل نهایی پیش رفت و در حالی که عنوان شد دو باشگاه بر سر یک انتقال 15+3 میلیون یورویی به توافق رسیدند، طارمی در پرتغال ماندنی شد.

در خصوص دلایل این اتفاق اخبار مختلفی منتشر شده؛ نیکولو شیرا در توییتی مدعی شد که پدرو پینو و خورخه مندس درخواست کمیسیون بالایی برای نزدیک شدن طارمی به میلان و همچنین دستمزد 5 میلیون یورویی با قرارداد تا سال 2026 برای این مهاجم داشتند که باعث به هم خورد توافق قبلی شد.

بنا به گفته دی مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی، میلان برای خرید طارمی باید میزان دستمزد و پورسانت این بازیکن را به شدت افزایش می‌داد که موافقت نکرد.

گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشت: چیزی که مانع پایان پروسه مذاکرات و نهایی شدن انتقال بازیکن ۳۱ ساله به میلان شده، سنگ‌اندازی دلال‌هایی بوده که باشگاه پورتو قصد داشته برای آنها بابت انتقال مهاجم ایرانی‌اش حق کمیسیون بگیرد.

در این بین برخی رسانه‌ها نیز انگشت اتهام را به سمت طارمی بردند و او را متهم به زیاده خواهی کرده و مدعی شدند به خاطر پول بیشتر زیر توافق زده است. این در حالی است که طارمی همین چند وقت پیش پیشنهاد نجومی الهلال عربستان( طبق ادعای رسانه‌ها بین 15 تا 35 میلیون یورو) را رد کرد تا در فوتبال اروپا بماند و طبعا اگر پول هدف نهایی او بود، امروز پیراهن تیم عربستانی را به تن داشت.

در واقع ورود ایجنت‌های دو باشگاه از جمله یک ایجنت زن ایرانی به نام داریا بهرامی که از طرف میلان به مذاکرات اضافه شد و ایجنت‌هایی که از سمت پورتو در این مذاکرات حاضر بودند و مسائل مربوط به کمیسیون آنها و اینکه درصد مربوط به ایجنت‌ها از چه طریقی پرداخت شود، مسائلی بود که باعث شد طارمی قید حضور در میلان را بزند.

32132

این نکته را هم باید در نظر گرفت که حقوق پیشنهادی ایتالیایی‌ها به طارمی(سه میلیون یورو در سال که ظاهرا به یک و نیم میلیون یورو کاهش پیدا کرد!) طبق جدول پرداختی‌های این باشگاه به بازیکنان – که در ادامه مشاهده می کنید- رقم کاملا پایینی بود.

photo_2023-08-31_14-43-49

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها