تلاش میلان برای جذب ستاره ایرانی همچنان ادامه دارد

موضع جالب هواداران پورتو در قبال جدایی طارمی

رسانه‌های ایتالیایی از تلاش ادامه‌دار باشگاه میلان برای جذب ستاره ایرانی پورتو خبر می‌دهند.

موضع جالب هواداران پورتو در قبال جدایی طارمی

به گزارش تیترکوتاه، مهدی طارمی حاضر به تمدید قرارداد با پورتو نشده و در پایان فصل جاری قراردادش با این تیم پرتغالی به پایان می‌رسد و از آنجا که رویه پورتو فروش ستاره‌هایش است و کمتر پیش می‌آید بازیکنی از این تیم در شرایط آزاد جدا شود، همچنان پرونده جدایی طارمی از این تیم باز است.

در حال حاضر میلان ایتالیا جدی ترین مشتری مهاجم ایرانی است و طبق گزارش رسانه‌های مختلف اروپایی سران این باشگاه مطرح حاضرند تا 20 میلیون یورو برای خرید طارمی به پورتو بپردازند اما مدیران تیم پرتغالی خواستار 30 میلیون یورو شده‌اند و همین باعث شده مشتریان طارمی که می دانند او در پایان فصل آزاد خواهد بود، عقب‌نشینی کنند.

این ماجرا حتی بین هواداران پورتو هم بحث جالبی به راه انداخته است؛ اگرچه آنها با توجه به جدایی اوتاویو می دانند که رفتن طارمی باعث کاهش قدرت تیم‌شان می شود اما علاقه‌ای هم ندارند که باشگاه‌شان از جدایی احتمالی او در پایان فصل به سود مالی نرسد و به همین دلیل توصیه کرده‌اند با فروش طارمی و خرید پدیده‌های جوان و آینده‌دار، اقدام به پوست‌اندازی در تیم کنند.

در این بین رسانه های ایتالیایی نیز کماکان در حال انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف درباره تلاش میلان برای رسیدن به توافق با پورتو بر سر جذب طارمی هستند.

کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شد که مدیران میلان پیشنهاد خرید قرضی طارمی با بند خرید اجباری در نیم فصل را مطرح کرده اند تا شاید پورتو در نهایت رضایت دهد.

خبرگزاری فوتبال ایتالیا تاکید کرده که میلان به خاطر نیاز به یک مهاجم گلزن دست بردار طارمی نیست، خبرگزاری GET FOOTBALL نیز خبری مشابه منتشر کرده ضمن اینکه نیکولو اسکیرا، خبرنگار مطرح ایتالیایی هم خبر داده که باشگاه میلان در حال کار بر روی جذب طارمی است.

ساشا تاوولیری خبرنگار بلژیکی در صفحه شخصی خود نوشت که  طارمی در حال فشار آوردن به سران باشگاه پورتو است تا با انتقال او به میلان موافقت کنند.

همزمان استفانو پیولی سرمربی میلان برای جذب طارمی چراغ سبز نشان داده و در پاسخ به سوال خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل تورینو در خصوص تلاش برای جذب طارمی و اینکه آیا با وجود داشتن مهاجم با تجربه ای مثل ژیرود آیا باز هم میلان نیاز به طارمی دارد گفت :ژیرو بازیکن فوق العاده‌ای است اما اگر می‌خواهیم در همه جام‌ها موفق باشیم هیچ بازیکنی نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها با صد در صد توانش حضور داشته باشد. هر چه حق انتخاب‌های بیشتری داشته باشیم، شرایط بهتری هم خواهیم داشت. در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم باشگاه چه کاری انجام می‌دهد.

باید صبر کرد و دید پورتو در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. آنها معمولا به دنبال سود مالی از فروش بازیکنان هستند و اگر با پیشنهاد میلان موافقت نکنند ممکن است در پایان فصل ستاره ایرانی خود را به طور رایگان از دست بدهند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها