آخرین پیشنهاد ایتالیایی‌ها، ۲۰ میلیون یورو با آپشن‌

طارمی - میلان تقریبا نهایی شد

انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان ایتالیا محتمل‌تر از هر زمانی است.

طارمی - میلان تقریبا نهایی شد

به گزارش تیترکوتاه، مذاکرات مدیران میلان ایتالیا با سران باشگاه پورتو برای خرید مهدی طارمی به مراحل پایانی رسیده و ایتالیایی‌ها منتظر پاسخ نهایی مدیران تیم پرتغالی هستند.

میلان پیش از این پیشنهادی 15 میلیون یورویی (با آپشن) ارائه کرده بود که مورد قبول پورتو قرار نگرفت چرا که رقم درخواستی برای فروش طارمی 25 میلیون یورو اعلام شد.

در آخرین مذاکرات ایتالیایی‌ها رقم پیشنهادی خود را تا 20 میلیون یورو(با آپشن) افزایش دادند و از آنجا که شخص طارمی هم اصرار به جدایی و پوشیدن پیراهن میلان دارد و قراردادش هم در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، گفته می‌شود پورتو موافقت خود را اعلام کرده است.

رومانو  خبرنگار برجسته و منبع معتبر در خصوص نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز در آخرین توییت خود نوشت:"پیشنهاد میلان برای جذب مهدی طارمی مطابق انتظار ارائه شد و انتقال اکنون به پورتو بستگی دارد.

ساشا تاوولیری خبرنگار بلژیکی نیز تاکید کرده که میلان منتظر پاسخ نهایی پورتو و طارمی آماده عقد قراردادی چهار ساله با میلان است.

فرانچسکو وونگولا خبرنگار ایتالیایی نیز بعد از جلسه نمایندگان میلان با مدیران پورتو مدعی شد که توافق انجام شده و طارمی بازیکن جدید میلان خواهد بود . 

پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا فردا(پنجشنبه) پورتو پاسخ نهایی را به پیشنهاد میلان بدهد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها