پیغام ستاره ایرانی به میلان و دیگر مشتریان با درخشش دوباره

طارمی: من آماده‌ام، تا آخر فصل صبر کنید

مهاجم ایرانی پورتو در اولین دیداری که برای پورتو در فصل جدید به میدان رفت، درخشید تا نشان دهد در ۳۱ سالگی همچنان روی فرم است.

طارمی: من آماده‌ام، تا آخر فصل صبر کنید

به گزارش تیترکوتاه، در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بحث انتقال مهدی طارمی به یک تیم بزرگ اروپایی مطرح بود اما زیاده‌خواهی پورتو باعث شده مشتریان ستاره ایرانی عقب‌نشینی کنند.

به گفته خبرنگاران و رسانه‌های پرتغالی باشگاه پورتو که ابتدا ۲۰ میلیون یورو برای فروش طارمی درخواست کرده بود، بعد از اشتیاق باشگاه میلان ایتالیا برای خرید ستاره ایرانی، رقم درخواستی خود را تا ۳۰ میلیون یورو بالا برد و باعث انصراف آنها شد.

به این ترتیب بعید است دیگر تیم های اروپایی هم حاضر باشند برای خرید طارمی ۳۱ ساله چنین مبلغی را هزینه کنند خصوصا آنکه وی تنها یک فصل دیگر با تیم پرتغالی قرارداد دارد و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

طارمی که تا الان حاضر به تمدید قراردادش نشده بدون توجه به حواشی اخیر در تمرینات پورتو حاضر شد و شب گذشته در اولین بازی فصل جدید و دیدار دوستانه برابر کاردیف انگلیس که با برتری چهار بر صفر تیمش همراه بود، یک پاس گل داد و یک گل زد تا نشان دهد همچنان آمادگی بالایی دارد.

به این ترتیب مشتریان ستاره ایرانی می‌توانند برای به دست آوردن او تا پایان فصل جاری صبر کنند و بدون مشکل او را به خدمت بگیرند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها