قلعه‌نویی درباره وضعیت سرلک با ابهام صحبت کرد

استرس ادامه‌دار پرسپولیسی‌ها تا دهم شهریور

هافبک دفاعی پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و قطعیتی درباره دعوتش به تیم ملی وجود ندارد.

استرس ادامه‌دار پرسپولیسی‌ها تا دهم شهریور

به گزارش تیترکوتاه، میلاد سرلک طبق قانون باید به خدمت سربازی برود مگر اینکه در لیست جدید تیم ملی نامش دیده و دو سال دیگر مشمول معافیت شود.

حضور او در سفارت بلغارستان احتمال دعوتش به تیم ملی را افزایش داد خصوصا آنکه دو هافبک سپاهان(نورافکن و کریمی) که در اردوی قبلی حضور داشتند، به خاطر مصدومیت در اردوی جدید نخواهند بود.

با این همه امیر قلعه نویی امروز درباره دعوت احتمالی از سرلک، مبهم صحبت کرد تا مشخص نشود که قصد دعوت از او را دارد یا خیر.

سرمربی تیم ملی گفت: «مطمئن باشید که هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از آن دعوت خواهیم کرد؛‌ در گذشته از این اتقافات رخ داده و خیلی‌ها از این روند استفاده کردند؛ ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری‌های همیشه در فدراسیون انجام می‌شده و قبل ما نیز این اتفاق انجام شده است. لیست دعوت شدگان به تیم ملی را دهم اعلام می‌کنیم و تمامی بازیکنانی که به اعتقاد ما شایستگی کافی دارند در این لیست خواهند بود که در این مسیر نیز ادعاهای فضای مجازی برایمان مهم نیست.»

به این ترتیب استرس سرلک و پرسپولیسی ها تا دهم شهریور ادامه خواهد داشت. اگر او به تیم ملی دعوت شود که مشکل حل خواهد شد و در غیر این صورت باید پرسپولیس را ترک کند و به تیمی نظامی(احتمالا ملوان) ملحق شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها