سرلک مشمول شده اما شانس سرباز نشدنش زیاد است

امید پرسپولیس به تصمیم سرمربی استقلالی

هافبک پرسپولیس در صورت تایید سرمربی تیم ملی در این تیم ماندگار خواهد بود.

امید پرسپولیس به تصمیم سرمربی استقلالی

به گزارش تیترکوتاه، سازمان نظام وظیفه با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ اعلام کرده میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس از اول شهریور مشمول گذراندن خدمت سربازی است و باید خود را به این سازمان معرفی کند. سازمان لیگ هم این نامه را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

در روزهای اخیر ابهامات زیادی درباره آینده سرلک به وجود آمده و این بحث مطرح شده که اگر او در اردوی بعدی تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی دعوت شود، آیا می‌تواند از معافیت مربوط به ملی‌پوشان (مشمول نشدن تا سی سالگی) استفاده کند یا خیر.

ابتدا اعلام شد که ملاک سرباز شدن یا نشدن به سبب ملی پوش بودن، اولین اردوی تیم ملی بعد از پایان ۲۸ سالگی است و سرلک که متولد ۶ فروردین ۷۴ است، در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۲ سال جاری ۲۸ ساله شده و در اولین اردوی بعد از این تاریخ، ملی پوش نبوده پس سرباز است و دو ماه آینده باید خدمت را آغاز کند و دعوت در اردوی بعدی تاثیری در ماجرا ندارد.

این در حالی است که سرلک در ابتدای فروردین ماه سال جاری به تیم ملی دعوت شده و در تاریخ ۸ فروردین در بازی دوستانه مقابل کنیا به میدان رفته است.( از ابتدای نیمه دوم جای محمد کریمی)

به این ترتیب احتمالا اگر سرلک در اردوی بعدی تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود، می‌تواند در پرسپولیس بماند و دو سال دیگر از معافیت استفاده کند.

حالا قرمزهای پایتخت امیدشان به پرافتخارترین سرمربی استقلال در لیگ برتر است که به عنوان سرمربی تیم ملی بار دیگر سرلک را دعوت و به ماندنش در پرسپولیس کمک کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها