خبر خوش مربی استقلالی برای پرسپولیسی‌ها

بازیکن تیم پرسپولیس به احتمال فراوان به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد تا سرباز شدنش فعلا منتفی شود.

به گزارش تیترکوتاه، از آنجایی که از تاریخ اول شهریور سال جاری، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مشمول سربازی خواهد بود به همین دلیل زمزمه‌هایی در خصوص جدایی احتمالی او از این تیم و رفتن به یک تیم نظامی مطرح شده است.

این در حالی است که اگر در اردوی آتی تیم ملی، سرلک به اردو دعوت شود می‌تواند بدون دردسر تا 30 سالگی و بدون رفتن به سربازی در لیگ برتر بازی کند. البته عدم دعوت از سرلک به اردوی قبلی تیم ملی باعث شده تا این نگرانی برای پرسپولیسی‌ها به وجود بیاید که شاید امیر قلعه‌نویی او را به اردوی بعدی هم دعوت نکند.

از طرف دیگر سرلک در روزهای اخیر به دنبال گرفتن کفالت است تا از این طریق بتواند کارت معافیت از خدمت سربازی را به دست بیارود که البته هنوز به توفیقی نرسیده است.

در این باره اما به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی سرلک را به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد کرد تا هم خیال این بازیکن و هم پرسپولیسی‌ها در مورد هافبک پرسپولیس راحت شود.

لیگ برتر از 12 مرداد آغاز خواهد شد و سرلک در صورت داشتن عملکرد مناسب به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد؛ این موضوعی است که سرمربی تیم ملی نه به صورت آشکار بلکه پنهان درباره آن صحبت کرده است.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها