چرا تیم خمس لیگ را بد شروع کرد و در آسیا هم ناکام ماند؟

مدعی‌نما مثل تراکتور

تراکتور تبریز با سر و صدای زیادی در نقل و انتقالات حاضر شد و همه از یک مدعی جدی برای قهرمانی صحبت کردند اما خیلی زود مشخص شد این تیم نقایص زیادی دارد.

مدعی‌نما مثل تراکتور

به گزارش تیترکوتاه، تراکتور تبریز بعد از چند فصل حضور نسبتا موفق در لیگ برتر مدتی با افت مواجه شد اما پیش از شروع فصل جدید مدیران این تیم تصمیم گرفتند بار دیگر با کشاندن ستاره‌ها با تبریز، تیمشان را متحول کنند.

تراکتور بیشترین تغییرات و البته بیشترین خریدها را بین لیگ برتری‌ها داشت و با جذب بازیکنان سرشناسی مثل شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، محمد نادری، خیمنز و ... خود را در حد یک مدعی مطرح کرد.

در همان بازی‌های دوستانه پیش از فصل اما مشخص بود که قرمزهای تبریز که از حمایت بی‌نظیر هواداران‌شان برخوردارند، در فاز دفاعی و البته خط حمله با مشکل مواجه هستند و در شروع لیگ نیز این معضل بیشتر به چشم آمد.

تبریزی ها خیلی راحت محمدرضا اخباری که یکی از معدود ستاره های این تیم در فصل گذشته بود را از دست دادند و امیدوار بودند با حسین پورحمیدی درخشش خود در آلومینیوم اراک را در تبریز هم تکرار کند اما اوضاع تغییر کرد و هر چقدر خیال تراکتوری‌ها از دروازه‌شان به خاطر تجربه و کیفیت بالای اخباری آسوده بود، حالا به خاطر اشتباهات متعدد پورحمیدی نگران هستند.

در خط دفاعی تغییرات صددرصدی باعث شده هنوز اثری از هماهنگی دیده نشود ضمن اینکه محمد نادری هم خیلی زود مصدوم شد و سعید آقایی هم مثل مهدی شیری نشان داده که از کیفیت بالایی برخوردار نیست تا اوضاع در دو سمت چپ و راست دفاع امیدوارکننده نباشد. در دفاع میانی آقاسی تا الان بد کار نکرده اما شجاع خلیل‌زاده نتوانسته صلابت گذاشته را نشان دهد و شاید حالا اهالی فوتبال فهمیده باشند که چرا نه پرسپولیس و نه سپاهان تمایلی به جذب این بازیکن باتجربه نشان ندادند.

قرمزهای تبریز در خط میانی با داشتن بازیکنانی مثل صفا هادی، ریکاردو آلوز و اضافه شدن بازیکنانی مثل حسین زاده کیفیت خوبی دارند اما خلا یک مهاجم تمام کننده در این تیم کاملا حس می شود و هنوز هم مشخص نیست چرا آنها به سادگی قید محمد عباس‌زاده را زدند و با وجود نداشتن مشکل مالی، رضا اسدی را هم به عنوان یک گلزن حفظ نکردند.

جذب نفرات نیمکت نشین دیگر تیم‌ها مثل سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم بعید است گرهی از مشکلات تیم پاکو خمس باز کند و به نظر می‌رسد این تیم با وجود این همه هیاهو در نقل و انتقالات، تیمی مدعی نیست و در بهترین حالت باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها