پورحمیدی و تیم خمس در گل خوردن و باختن هت‌تریک کردند

روزهای بد سلطان کلین‌شیت در تراکتور

دروازه‌بان تراکتور که فصل گذشته دروازه‌اش به این سادگی‌ها باز نمی‌شد، در فصل جاری نتوانسته کلین‌شیت کند.

روزهای بد سلطان کلین‌شیت در تراکتور

به گزارش تیترکوتاه، در پایان لیگ بیست و دوم علیرضا بیرانوند با 18 کلین شیت بهترین آمار را ثبت کرد و بعد از او حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک با 17 کلین شیت در رده دوم قرار گرفت.

این درخشش خیره‌کننده باعث شد پورحمیدی که با تراکتور قرارداد داشت و به طور قرضی در اراک بازی می‌کرد، گزینه مهمی در نقل و انتقالات لقب بگیرد و تیم‌های مختلفی دنبالش باشند اما تراکتوری‌ها تصمیم گرفتند گلر خود را به تبریز برگردانند و جایگزین محمدرضا اخباری کنند.

پورحمیدی در شروع کارش به عنوان گلر اصلی تراکتور در بازی‌های دوستانه مرتکب چند اشتباه بد شد تا هواداران تیم تبریزی کمی نگران غیبت اخباری شوند اما عنوان شد که عملکرد بازیکنان در دیدارهای دوستانه نباید ملاک قرار بگیرد.

با شروع لیگ نیز پورحمیدی در دو بازی ابتدایی خصوصا بازی با پرسپولیس پراشتباه ظاهر شد تا تیم پاکو خمس اسپانیایی نیز فصل را با دو شکست شروع کند.

سومین بازی فصل قرمزهای تبریز هم در پلی آف لیگ قهرمانان مقابل شارجه امارات بود که تراکتور با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا از حضور در لیگ قهرمانان نیز باز بماند و البته پورحمیدی هم برای سومین بازی متوالی در ثبت کلین شیت ناکام بماند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها