ماندن حسینی در جمع آبی‌ها در گروی جذب نشدن گلر کارآمد است

ستاره تراکتور در استقلال، پدیده لیگ در تبریز؟

مدیران استقلال دو گزینه جدی برای پست دروازه‌بانی دارند و اولویت سوم‌شان حفظ حسینی است.

ستاره تراکتور در استقلال، پدیده لیگ در تبریز؟

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، سیدحسین حسینی در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد لیگ بیست و یکم را تکرار کند و در برخی مسابقات مهم اشتباهات مرگباری داشت تا جایی که عمده هواداران استقلال خواستار جدایی او شدند.

حسینی تا امروز واکنش چندانی به انتقادها نشان نداده و نزدیکانش می‌گویند امیدوار است شرایطی فراهم شود که در تیم موردعلاقه‌اش بماند.

مدیران استقلال اما فعلا اولویت‌شان حفظ کاپیتان اول این تیم نیست و گزینه‌های دیگری مدنظر دارند و مذاکراتی نیز با دو گلر سرشناس انجام داده‌اند.

در دسترس‌ترین گزینه محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور است که قراردادش با تیم تبریزی به پایان رسیده و به خاطر اینکه مدیران تراکتور حاضر نشده‌اند مبلغ مدنظرش را پرداخت کنند، به دنبال جدایی است و گفته می‌شود استقلال رقم قابل توجهی نیز به این گلر باتجربه پیشنهاد کرده است.

حسین پورحمیدی که در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در آلومینیوم اراک داشت و از نظر سنی گزینه بهتری نسبت به اخباری محسوب می‌شود، گزینه دوم آبی‌هاست اما دسترسی به وی بسیار سخت است چرا که تحت قرارداد تراکتور بوده و به طور قرضی در اراک بازی می‌کرد.

مدیران تراکتور در صورت جدایی اخباری قصد استفاده از پورحمیدی را دارند و اگر اخباری ماندنی شود، باید تصمیم بگیرند که او نیز بماند یا بار دیگر به طور قرضی به تیمی دیگر برود و مشکل اینجاست که تبریزی‌ها قصد ندارند این گلر ارزشمند را به تیم‌های مدعی قرض بدهند و همین مسئله کار استقلال را سخت می‌کند ضمن اینکه پورحمیدی مدنظر مهدی رحمتی برای حضور قرضی در نساجی هم هست.

به این ترتیب می‌توان گفت اگر مذاکرات استقلال با اخباری نتیجه ندهد، احتمال ابقای حسینی بالا می‌رود چرا که گلر مناسب دیگری در دسترس نیست مگر اینکه آبی‌ها به دنبال جذب گلر خارجی باشند.

نکته جالب اینکه ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس هم قطعی نیست و ظاهرا اخباری که به تیم ملی هم دعوت نشده، گزینه حضور در تیم قرمزپوش پایتخت نیز به شمار می‌رود!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها