ترکیب احتمالی تراکتور برای حضور در آسیا

تیم فوتبال تراکتور برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در تبریز تیم فوتبال الشارجه امارات را مغلوب کند.

ترکیب احتمالی تراکتور برای حضور در آسیا

به گزارش تیترکوتاه، دیدار تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات از مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

تراکتور فصل گذشته به لطف حذف استقلال از آسیا موفق شد در رتبه چهارم فصل را به پایان برساند و جوار حضور در مرحله پلی آف را کسب کند. الشارجه به لطف قهرمانی در ۲ فصل قبل امارات راهی مرحله پلی‌آف آسیا شد. این تیم فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ امارات قرار گرفت.

شاگردان کاسمین اولاریو موفق شدند در دیدار پلی‌آف مرحله اول با نتیجه ۲ بر صفر تیم باشوندهارا بنگلادش را مغلوب کنند و حریف تراکتور در مرحله نهایی شوند.

تراکتور فصل را با ۲ شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس شروع کرد اما شرایط این دیدار برای تی‌تی‌ها کاملا متفاوت است. شاگردان پاکو خمس انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار با حمایت پرشورهای تبریزی دارند.

آخرین تقابل الشارجه با نمایندگان ایرانی به تقابل با تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد. برگزاری مسابقات این گروه به صورت متمرکز به عهده شهر شارجه امارات بود که تراکتور موفق شد در بازی اول با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند و دیدار دوم آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آغاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، صفا هادی، ریکاردو آلوز ، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، محمد قنبری و عارف رستمی.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها