مطرح ترین بازیکنان آزاد فوتبال ایران را بشناسید

جدایی خرید جدید پرسپولیس از جمع بدون تیم‌ها

با انتقال قریب الوقوع یاسین سلمانی به پرسپولیس، تعداد بازیکنان آزاد که همچنان در سطح اول فوتبال مشتری داشته ولی تیم ندارند کمتر شد.

جدایی خرید جدید پرسپولیس از جمع بدون تیم‌ها

به گزارش تیترکوتاه، کاپیتان تیم ملی امید مدتها گزینه مشترک سرخابی‌های پایتخت بود و در نهایت با پرسپولیس به توافق رسید و قرار است به زودی قراردادش را با قرمزها امضا کند.

 با مشخص شدن تیم بعدی سلمانی حالا چند بازیکن دیگر هستند که از کیفیت لازم و مشتری برخوردارند اما هنوز تیم‌شان را مشخص نکرده‌اند.

سرشناس ترین بازیکن در این لیست سامان قدوس است که بعد ترک برنتفورد انگلیس به سوئد رفته و در حالی که گزینه جدی مالمو به شمار می رود، هنوز قراردادی امضا نکرده و در حال انجام تمرینات اختصاصی است.

امیر عابدزاده دیگر لژیونر مطرح ایران است که بعد از سقوط تیمش (پونفرادینا) به سطح سوم اسپانیا قراردادش را فسخ کرد و همچنان هم بازیکن آزاد است. شایعاتی درباره احتمال حضور او در تراکتور مطرح شده است.

رایان تفضلی که در سال های اخیر در سطح دو و سه فوتبال انگلیس یکی از بازیکنان فعال به شمار می رفت و در حال حاضر 31 ساله شده، فعلا تیم جدیدی انتخاب نکرده و نزدیکانش می گویند بدش نمی آید بازی در لیگ برتر ایران را هم تجربه کند.

عارف غلامی هم بعد از اینکه با استقلال برای ادامه همکاری به توافق نرسید، فعلا تیمی ندارد هر چند که خودش مدعی بود با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرده است!

البته نفرات دیگری هم هستند که بازیکن آزاد به شمار می روند که البته به خاطر سن بالا و یا پایین آمدن کیفیت، مشتری در سطح لیگ برتر ندارند و تلاش می‌کنند تیم جدیدی پیدا کنند؛ از جمله لوسیانو پریرا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، عزت‌الله پورقاز، محمدرضا حسینی، صادق بارانی، محمد شریفی و ...

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها