تیم گل‌محمدی لیگ بیست و سوم را چندان خوب شروع نکرد

استارت پرسپولیس با تیم ۳۰ ساله

پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ بیست و سوم موفق به کسب سه امتیاز شد اما عملکرد چندان قدرتمندانه‌ای نداشت.

استارت پرسپولیس با تیم ۳۰ ساله

به گزارش تیترکوتاه، شاگردان یحیی گل محمدی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته لیگ جدید را شروع کردند و در خانه با یک گل از سد آلومینیوم اراک گذشتند.

قرمزها اما در این بازی نتوانستند بازی دلچسبی ارائه کنند و علاوه بر اینکه خبری از ایجاد موقعیت‌های متعدد نبود، خوش‌شانس هم بودند که روی دو صحنه دروازه‌شان با بی‌دقتی بازیکنان حریف باز نشد.

صد البته که نبود تماشاگران تا حدی در این مسئله تاثیرگذار بود اما شاید بتوان دلیل اصلی را در میانگین سنی بالای شاگردان گل‌محمدی جستجو کرد.

پرسپولیس در مجموع طبق لیست ارائه شده تیم‌ها با میانگین سنی 26 سال یکی از تیم‌های نه چندان جوان و نه چندان مسن مسابقات لقب گرفت اما نکته اینجاست که تیم اصلی و نفراتی که گل‌محمدی به آنها میدان می‌دهد، میانگین سنی بالایی دارند.

ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی نخست را علیرضا بیرانوند (30)، مرتضی پورعلی‌گنجی (31)، محمدحسین کنعانی‌زادگان(29)، علی نعمتی (27)، دانیال اسماعیلی‌فر(30)،  میلاد سرلک (28)، سروش رفیعی(33)، مهدی ترابی(28)، سعید صادقی(29)، وحید امیری (35) و شهاب زاهدی (28) تشکیل دادند که میانگین سنی این تیم حدود 30 سال است.

مهمترین نیمکت‌نشینان این تیم نیز که شانس بازی دارند، گئورگی گولسیانی (33)، فرشاد فرجی (29)، سینا اسدبیگی (26)، امید عالیشاه (31)، مسعود ریگی (31)، محمد عمری (23)، مهدی عبدی (24) و وحدت هنانوف (23) هستند که از بین نفرات زیر 25 سال تنها عمری می‌تواند امیدوار به بیشتر بازی کردن باشد و سایر گزینه‌هایی که معمولا به میدان می‌روند نیز بالای 30 سال سن دارند.

باید دید این افزایش سن در ادامه کار گل‌محمدی و تیمش را برای رقابت با دیگر مدعیان سخت می‌کند یا اینکه این نفرات ثابت می کنند دود همچنان از کنده بلند می‌شود!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها