غیبت بازیکنان سپاهان و استقلال به نفع ستاره پرسپولیس

هافبک دفاعی پرسپولیس که برای ماندن در این تیم باید در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد، به هدفش نزدیک شد.

غیبت بازیکنان سپاهان و استقلال به نفع ستاره پرسپولیس

به گزارش تیترکوتاه، میلاد سرلک از ابتدای شهریور مشمول می‌شود و تنها در صورت دعوت دوباره به تیم ملی می‌تواند دو سال دیگر از معافیت برخوردار شود.

هافبک دفاعی قرمزهای پایتخت در اردوی قبلی برای تورنمنت کافا به تیم ملی دعوت نشد اما این بار شانس بالایی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی دارد.

سعید عزت‌اللهی، روزبه چشمی، محمد کریمی، امید نورافکن و سعید مهری هافبک‌هایی بودند که برای تورنمنت کافا به تیم ملی دعوت شدند اما در حال حاضر به غیر از چشمی سایرین با مشکلاتی مواجه هستند.

عزت‌اللهی به خاطر اختلاف با مدیران باشگاه وایله دانمارک بر سر تمدید قرارداد در سه بازی اخیر تیمش در لیست قرار نگرفته و دور از شرایط بازی است، محمد کریمی و امید نورافکن که عضو سپاهان هستند، با مصدومیت مواجه شده‌اند و بین دو تا سه ماه دور از میادین هستند و سعید مهری هم فعلا قراردادش با استقلال به مشکل خورده و اجازه بازی ندارد.

با این شرایط به نظر می‌رسد سرلک شانس بالایی برای دعوت دوباره به تیم ملی دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او حداقل تا دو سال دیگر می‌تواند از معافیت استفاده کرده و سربازی‌اش را عقب بیاندازد.(بازیکنان تیم ملی تا 30 سالگی از معافیت برخوردارند)

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها