رویه عجیب استقلال؛ هزینه برای جوانان غریبه جای حفظ آشناها

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات این فصل بازیکنان جوان زیادی را از دیگر تیم‌ها جذب کرد اما بازیکنان آینده‌ساز خود را به راحتی از دست داد.

رویه عجیب استقلال؛ هزینه برای جوانان غریبه جای حفظ آشناها

به گزارش تیترکوتاه، یکی از اقدامات باشگاه های موفق در تمام جهان استفاده بهینه از آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه است تا متحمل هزینه‌های کمتری در نقل و انتقالات شوند.

در ایران اما تیم‌های مدعی کمتر در این مسیر گام برمی‌دارند و معمولا پدیده‌های خود را به راحتی از دست می‌دهند و سال‌ها بعد برای جذب همان‌ها مجبور به صرف هزینه زیادی می‌شوند.

استقلال در نقل و انتقالات این فصل نیز تا الان برخی ستاره‌های رده نوجوانان و جوانان که ملی‌پوش هستند را به راحتی از دست داد و سراغ جذب جوانان دیگر تیم ها رفت و البته متحمل هزینه قابل توجهی هم شد.

آرشا شکوری که در تیم ملی نوجوانان درخشش خیره کننده ای داشت، خیلی راحت از جمع آبی ها جدا شد و به هوادار پیوست تا خالدآبادی جوان از همین تیم هوادار به جمع استقلالی ها ملحق شود و البته برای رضایت نامه او حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شد!

اگرچه کیفیت فعلی خالدآبادی قابل مقایسه با شکوری نیست اما هواداران این تیم معتقدند نفراتی مثل شکوری باید بمانند تا در آینده نیاز به هزینه بالا برای جذب گلر نباشد.

در شرایطی که استقلال سراغ جذب آریا برزگر بازیکن تیم ملی جوانان رفته، به تازگی محمدرضا ترابی بازیکن آکادمی این تیم و ستاره تیم ملی جوانان نیز با قراردادی سه ساله به نساجی پیوست تا سرمایه سوزی‌ها در استقلال ادامه داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها