همزمان با خرید محمد نادری؛

تراکتور صدای لیگ برتری‌ها را درآورد!

مصوبات نخستین جلسه کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی اعلام شد که در آن محمد نادری مجوز بازی برای تراکتور را دریافت کرد.

تراکتور صدای لیگ برتری‌ها را درآورد!

به گزارش تیترکوتاه، شنیده ها حاکی از این است که در پرونده جذب نادری توسط تراکتور و مصوباتی که از طرف فدراسیون فوتبال ابلاغ شد، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور نقش تعیین کننده ای را بازی کرده است.

از قرار معلوم نصیرزاده به شخصه جزو افرادی بود که در وضع قانون «بند ۲۳ دستور العمل ناظر به انعقاد قراردادها» توسط فدراسیون فوتبال تاثیر به سزایی داشت اما حالا گویا مدیرعامل تراکتور برای جذب بازیکنی که بر اساس همین قانون و بند ذکر شده رد صلاحیت شده و مجوز بازی دریافت نمی کند، آستین بالا زده و با اعمال نفوذ و استفاده از ارتباطات خود در فدراسیون فوتبال این قانون را به نفع باشگاه تراکتور تبریز تغییر داده تا بازیکن مد نظر خود را جذب کند.

نهایتا امروز خبر رسید که با تغییر قوانین از سوی فدراسیون فوتبال و با توجه به مصوبات جدید، محمد نادری برای حضور در تراکتور تبریز هیچ منع قانونی نخواهد داشت و او می‌تواند فصل آینده برای تراکتور توپ بزند.

مطابق انتظار پس از این اتفاقات هواداران باشگاه های استقلال، پرسپولیس و سپاهان ساکت نماندند و اعتراض شدیدی به این تغییر ناگهانی قوانین از سوی فدراسیون و البته دخالت های مشهود نصیرزاده مدیرعامل تراکتور نشان دادند.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها