ماجرای قرارداد نادری اختلاف خواهرخوانده‌ها را بیشتر کرد

دعوای سپاهان و تراکتور داغ‌تر از کل‌کل سرخابی‌ها

تا الان اهالی فوتبال شاهد کری‌خوانی‌های معمول بین دو تیم بزرگ پایتخت بودند اما حالا دعوای دو تیم مدعی دیگر کاملا داغ تر شده است.

دعوای سپاهان و تراکتور داغ‌تر از کل‌کل سرخابی‌ها

به گزارش تیترکوتاه، معمولا مهمترین دعوا و کری‎خوانی فوتبال ایران به دو تیم پرسپولیس و استقلال اختصاص دارد اما در مقطع فعلی کل کل بین دو تیم شهرستانی سپاهان و تراکتور توجهات را به خود جلب کرده است.

استارت ماجرا جایی خورد که سپاهان توانست رضا اسدی را با پیشنهادی قابل توجه از چنگ تراکتور خارج کند و محمدرضا زنوزی مالک تیم تبریزی در برنامه تلویزیونی مدعی شد که به رضا اسدی 15 میلیارد تومان پیشنهاد دادند اما با قراردادی 53 میلیاردتومانی به اصفهان رفت!

بعد از این ادعای جنجالی باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات غیرمسئولانه مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا به باشگاه سپاهان از وی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

ماجرا اما به همینجا ختم نشد؛ تراکتور که برای ثبت قرارداد محمد نادری با مشکل قانونی مواجه بود، از طریق ارتباط خوب هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور توانست با اعمال تغییر در قوانینی که خود نصیرزاده در تصویب آن نقش داشت، مشکل را حل کند و این مسئله باعث شدت گرفتن تنش شد.

محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان توییتی منتشر کرد و نوشت: «خودشان بی حد و مرز خرج می‌کنند، خودشان برای این ولخرجی قانون می‌گذارند، خودشان قانون را دور می‌زنند، خودشان قانون را به نفع خودشان تغییر می‌دهند.»

photo_2023-08-05_19-16-50

همانطور که انتظار می‌رفت، این واکنش سپاهانی‌ها بی‌جواب نماند؛ جمالی مدیررسانه‌ای تراکتور با انتشار یک استوری و مطرح کردن مباحثی از جمله غش کردن داوران، گزهای طلاکوب، غیب شدن هزاران میلیارد در جیب‌های بی‌انتها و سقف سوراخ شده قرارداد پاسخ رقیب را داد.
photo_2023-08-05_22-55-30

بعید است دعوای خواهرخوانده‌های سابق به همینجا ختم شود و به نظر می‌رسد این کل کل کاملا از دعوای سرخابی‌ها داغ‌‍تر و جنجالی‌تر است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها