همه دنبال مهاجم هستند، اصفهانی‌ها نمی‌دانند از کدام مهاجم استفاده کنند!

برتری سپاهان در قیاس با پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گل‌گهر

در شرایطی که سپاهان با ترافیک مهاجم آماده مواجه است، چهار مدعی دیگر در لیگ برتر به دنبال مهاجم گلزن هستند.

برتری سپاهان در قیاس با پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گل‌گهر

به گزارش تیترکوتاه، فصل نقل و انتقالات روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و با این حال هنوز اکثر تیم‌ها کادر بازیکنان خود را تکمیل نکرده‌اند.

نکته جالب به ضعف مدعیان در خط حمله مربوط است به طوری که غیر از سپاهان، سایر مدعیان همچنان به دنبال جذب مهاجم گلزن هستند و فعلا هم هیچکدام توفیقی نداشته‌اند.

پرسپولیس بعد از خروج شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و پریرا تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفت و به دنبال جذب یک مهاجم خارجی جدید است.

استقلال که فصل گذشته شاهد عملکرد ضعیف چهار مهاجم خود یعنی ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی بود، برای فصل جدید به دنبال مهاجمان بهتری است و حداقل شهباززاده و رمضانی در لیست خروج هستند.

تراکتور که فصل قبل دو گلزن به نام محمد عباس زاده و رضا اسدی داشت، در فصل جدید آنها را در اختیار ندارد و فعلا فقط عارف رستمی به این تیم ملحق شده که برای تیم پاکو خمس کافی نیست و او هم دنبال یک مهاجم گلزن می‌گردد.

اوضاع سیرجانی‌ها هم در فاز تهاجمی کاملا نگران‌کننده است؛ آنها همه مهاجمان خود شامل کی‌روش استنلی، مرتضی تبریزی، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری را از دست داده‌اند و فعلا فقط امیر شهیم را در اختیار دارند و برای جذب مهاجم تلاش می‌کنند.

جالب اینکه سپاهان تنها تیم مدعی است که با ترافیک مهاجم روبرو شده و مورایس دردسر شیرینی برای انتخاب نفرات اصلی دارد. اصفهانی‌ها از فصل گذشته توانستند شهریار مغانلو را به عنوان آقای گل لیگ بیست و دوم حفظ کنند و در کنارش، کاوه رضایی، رضا شکاری، عیسی آل‌کثیر و رضا اسدی را هم جذب کردند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها