بررسی ادعای مدیر استقلال درباره پرداختی نجومی سپاهان به رضا اسدی

حقوق یک سال کارگر کمتر از قرارداد یک روز فوتبالیست معمولی

خرید جدید باشگاه سپاهان طبق ادعای مدیران استقلال قرارداد ۵۰ میلیاردتومانی بسته است و این یعنی درآمد او برای هر روز بیش از ۱۳۶ میلیون تومان است.

حقوق یک سال کارگر کمتر از قرارداد یک روز فوتبالیست معمولی

به گزارش تیترکوتاه، «ما حاضر بودیم به رضا اسدی برای عقد قرارداد 30 میلیارد پول بدهیم اما این بازیکن با قراردادی 50 میلیاردی به سپاهان پیوست.»

این بخشی از صحبت های علی امیری معاون باشگاه استقلال است که جنجال بزرگی به راه انداخت و باعث شد اصفهانی ها هم این ادعا را تکذیب کنند اما از یک سو سپاهان اشاره ای به رقم قرارداد اسدی نکرده و از سوی دیگر پرداخت مبالغی خارج از عرف اتفاق جدیدی نیست.

همین چند روز پیش بود که مهدی رحمتی دست به افشاگری زد و اعلام کرد زمانی که در استقلال بازی می کرد و سقف قراردادها 350 میلیون تومان تعیین شده بود، قراردادی بالای یک میلیارد تومان بست اما در سازمان لیگ همان 350 میلیون تومان درج شد!

حالا و به فرض اینکه معاون استقلال رقم درست قرارداد اسدی با سپاهان را لو داده، می‌توان گفت بازیکن فصل گذشته تراکتور که یک فصل قبلترش در پرسپولیس روزهای خوبی را نداشت و در لیست مازاد قرار گرفت، ماهانه بیش از 4 میلیارد تومان و روزانه بیش از 136 میلیون تومان از قراردادش(با آپشن‌ها) نفع می‌برد.

این در حالی است که یک کارگر با حقوق ماهانه 8 میلیون تومان در سال حدود 100 میلیون تومان درآمد دارد و این یعنی درآمد یک روز اسدی بیش از درآمد سالانه یک کارگر است!

این را هم باید در نظر گرفت که رضا اسدی یکی از بازیکنان معمولی در فوتبال ایران به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر و در بسیاری از اردوها عضو تیم ملی هم نبوده و تعداد بازی های ملی این هافبک 27 ساله به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

حتما شنیدید که علیرضا بیرانوند هم برای جدایی از پرسپولیس و حضور در استقلال پیشنهاد قراردادی حدود 100 میلیارد تومان برای یک فصل داشت و این یعنی هر عددی درباره قرارداد اسدی در این گزارش خواندید را دو برابر در نظر بگیرید!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها