چالش مهم خمس در تراکتور مدل ۱۴۰۲

یک تیم پرمهره و مدعی اما ناهماهنگ

تراکتور بیشترین فعالیت را در نقل و انتقالات داشت و برای فصل جدید دو یا سه بازیکن از فصل گذشته در ترکیب احتمالی این تیم خواهند بود.

 یک تیم پرمهره و مدعی اما ناهماهنگ

به گزارش تیترکوتاه، تراکتور تبریز در چند فصل اخیر درخشش گذشته را نداشت و تبدیل به تیمی معمولی شد اما به نظر می‌رسد برای فصل جدید باید روی این تیم حساب ویژه‌ای باز کرد.

قرمزهای تبریز که خروجی‌های فراوانی داشتند، تا الان بازیکنان زیادی در پست‌های مختف خریداری کردند و حداقل در فاز دفاعی و تهاجمی به طور کامل تیم‌شان را تغییر داده‌اند.

حسین پورحمیدی که جانشین محمدرضا اخباری شده، گلر اصلی تراکتور خواهد بود و در خط دفاعی هم شاهد زوج شجاع خلیل زاده و غارف آقاسی خواهیم بود و احتمالا مدافعان کناری را هم مهدی شیری یا سیامک نعمتی در سمت راست و محمد نادری یا سعید آقایی در سمت چپ تشکیل می دهند که همگی تازه‌وارد هستند.

خمس در بازی تدارکاتی اخیر از سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز و گوستاوو در خط میانی استفاده کرده که حسینی خرید تازه‌ای است که احتمال دارد صفا هادی عراقی را نیمکت‌نشین کند.

در فاز تهاجمی هم با حضور عارف رستمی، امیرحسین حسین زاده و آلوارو خیمنز احتمالا شاهد یک مثلث تهاجمی کاملا جدید خواهیم بود.

به این ترتیب پاکو خمس اگر چه تیم پرمهره و جذابی در اختیار دارد، اما ناهماهنگی این نفرات می‌تواند او را حداقل در شروع فصل به دردسر بیاندازد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها