هافبک سرشناس قرمزها می‌توانست به راحتی استقلالی شود

جزئیات عجیب از نحوه جدایی کاپیتان پرسپولیس

بازیکن با سابقه پرسپولیس به شکلی عجیب و تا حدی غیرحرفه‌ای از این تیم جدا شد.

جزئیات عجیب از نحوه جدایی کاپیتان پرسپولیس

به گزارش تیترکوتاه، چند هفته پیش بود که سیامک نعمتی هافبک با سابقه پرسپولیس پس از سال‌ها حضور در این تیم از جمع سرخپوشان جدا شد و به تراکتور پیوست.

در مورد جدایی این بازیکن از پرسپولیس جزییات عجیبی به دست ما رسیده؛ نعمتی در شرایطی از پرسپولیس جدا شد که با این تیم قرارداد داشت اما با بخشیدن مطالباتش و بدون پرداخت پول رضایت‌نامه از پرسپولیس جدا شد.

نکته عجیب این است که نعمتی در شرایطی از پرسپولیس رضایت‌نامه گرفت که مدیران باشگاه پرسپولیس نام تیم مقصدش را هم نمی‌دانستند و با این شرایط حاضر به فسخ قرارداد شدند و به صورت رایگان یکی از مهره‌های مهم خود را از دست دادند.

به این ترتیب نعمتی می توانست بعد از فسخ بی دردسر با پرسپولیس راهی هر تیمی حتی استقلال شود در حالی که تیم‌های مدعی معمولا اجازه نمی‌دهند بازیکنان تحت قراردادشان به راحتی به عضویت رقبا در بیایند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی به صورت رایگان بازیکنان خود را از دست می‌دهند که در تمام جهان و حتی لیگ خودمان کمتر باشگاهی حاضر می‌شود رایگان رضایت‌نامه بازیکنی را صادر کند اما در باشگاه پرسپولیس با بخشیدن طلب‌های جزیی این اتفاق رخ می‌دهد.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها