برنامه ویژه سپاهان و تراکتور در بازار نقل و انتقالات

استقلال و پرسپولیس را تضعیف کن و قهرمان شو

استقلالی‌ها تلاش زیادی کردند تا بعد از قطعی شدن جدایی مهدی قایدی، ستاره ایرانی شارلروا را برگردانند اما زورشان نرسید و این بازیکن هم سر از تیم‌های متمول در آورد.

استقلال و پرسپولیس را تضعیف کن و قهرمان شو

به گزارش تیترکوتاه، مدیران استقلال و جواد نکونام از مدتی قبل متوجه شدند که شانسی برای حفظ مهدی قایدی ندارند و در حالی که مهرداد محمدی را جایگزین محمد محبی کرده بودند، برای پر کردن جای خالی قایدی هم تنها یک گزینه داشتند؛ امیرحسین حسین‌زاده.

پدیده استقلال در دوره فرهاد مجیدی که باعث قهرمانی آبی‌ها شده بود، چندان در شالروای بلژیک پرفروغ ظاهر نشد تا به دنبال بازگشت باشد اما بلژیکی‌ها رقم سنگینی برای فروش او درخواست کردند که در توان باشگاه استقلال نبود.

در نهایت تراکتور که قبلا هم عارف آقاسی را از چنگ استقلال در آورده بود، با باشگاه شارلروا به توافق رسید تا حسین‌زاده قرمزپوش شود.

پیش از این نیز سپاهان برخی گزینه‌های سرخابی‌های تهران مثل رضا شکاری، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر را با ارقام بالاتر به خدمت گرفت تا دو تیم متمول داخلی فصل خوبی را در نقل و انتقالات سپری کنند.

به نظر می رسد این دو تیم بیش از آنکه دنبال تقویت خود باشند، در مسیر تضعیف سرخابی‌های تهران گام برمی‌دارند تا بلکه به این شیوه به قهرمانی‌های متوالی آنها در هفت فصل اخیر پایان دهند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها