مورد جالب در پروسه فروش و تلاش برای خرید دوباره یک ستاره

ضرر ۵۵۰ هزار دلاری استقلال به خاطر حسین‌زاده

مدیران استقلال به دنبال خرید دوباره بازیکن پیشین تیم خود هستند آن هم در حالی که با رقم پایینی او را به بلژیکی‌ها فروختند.

ضرر ۵۵۰ هزار دلاری استقلال به خاطر حسین‌زاده

به گزارش تیترکوتاه، امیرحسین حسین زاده در پایان لیگ بیست و یکم که با قهرمانی استقلال به اتمام رسید با قراردادی 250 هزار دلاری به شارلروای بلژیک رفت تا مسیر پیشرفت را در فوتبال اروپا در پیش بگیرد.

اوضاع البته چندان باب میل این ستاره جوان پیش نرفت و حالا گزینه بازگشت به استقلال است اما هنوز تحت قرارداد تیم بلژیکی است و آبی‌ها باید مبلغ مدنظر مدیران شارلروا را پرداخت کنند.

جالب اینکه تیم بلژیکی برای صدور رضایتنامه حسین‌زاده 800 هزار دلار درخواست کرده یعنی 550 هزار دلار بیشتر از مبلغی که برای خرید او به استقلال پرداخت کرد!

مدیران باشگاه استقلال فعلا زیر بار پرداخت این مبلغ نرفته‌اند اما نهایتا می‌توانند تخفیف کمی بگیرند و این هم از اتفاقات عجیب فوتبال ماست که برخی بازیکنان مستعد با ارقام کم فروخته می‌شوند و بعد با ارقام چند برابری به تیم خود یا دیگر تیم‌های داخلی برمی‌گردند و در برخی مواقع حتی هزینه انتقال قرضی آنها به تیم‌های داخلی از پولی که بابت فروش‌شان به تیم‌های خارجی پرداخت شده بیشتر است!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها