عزت الهی گزینه دور از دسترس خطیر و نکونام

استقلال با کدام بازیکنان ایرانی در حال مذاکره است؟

علی خطیر به محض شروع مدیریت خود در استقلال مذاکراتش را با گزینه های جواد نکونام آغاز کرده است.

استقلال با کدام بازیکنان ایرانی در حال مذاکره است؟

به گزارش تیترکوتاه، سرپرست مدیرعاملی استقلال در حال حاضر با ۳ بازیکن ایرانی مدنظر نکونام در حال مذاکره است که باید دید نتایج این مذاکرات می تواند بالاخره با امضای قرارداد همراه باشد یا خیر.

فرشاد احمدزاده بازیکن سپاهان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد از جمله نفراتی است که مدنظر نکونام بوده و برای حضور در استقلال نیز ابراز تمایل کرده تا باشگاه استقلال به دنبال گرفتن رضایتنامه این بازیکن برای حضور در تهران باشد. اخباری درباره احتمال معاوضه او با یک بازیکن نیز مطرح شده است.

یاسین سلمانی دیگر بازیکنی است که به استقلالی‌ها اعلام کرده اگر راهی قطر نشود، با استقلال امضا می‌کند. سلمانی مدنظر پرسپولیس هم قرار داشت اما ظاهرا از لیست خرید گل‌محمدی خارج شده است.

باشگاه استقلال همچنین مذاکرات خود با مدیران تیم شارلوای بلژیک را پیگیری می‌کند تا شاید امیر حسین حسین‌زاده هم بعد از جدایی از استقلال مجددا پیراهن این تیم را بر تن کند و در صورت قطعی شدن جدایی قایدی، جای خالی او پر شود.

پیش از این مذاکراتی با سعید عزت الهی نیز انجام شد اما ظاهرا وی به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت نداده است.

استقلالی‌ها که پیگیر جذب چند بازیکن خارجی هم هستند، امیدوارند که طی یک هفته پیشرو بتوانند با نفرات داخلی مدنظر خود به توافق برسند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها