اختصاصی تیترکوتاه

دلایلی که چینی‌ها را از خرید سهام استقلال منصرف کرد

مدیران یک شرکت بین‌المللی چینی به خرید سهام باشگاه استقلال علاقه نشان دادند اما بعد از انجام بررسی‌های دقیق‌تر، انصراف خود را اعلام کردند.

دلایلی که چینی‌ها را از خرید سهام استقلال منصرف کرد

به گزارش تیترکوتاه، نمایندگان این شرکت که در ایران فعالیت عمرانی دارند، با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان را نظاره کرده و همانجا نیز از تمایل خود برای خرید سهام باشگاه استقلال خبر دادند.

در ادامه مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند که قرار نیست سهام این باشگاه به چینی ها فروخته شود اما نکته اصلی اینجاست که خود چینی‌ها هم با کمترین اطلاع از وضعیت موجود به دنبال خرید سهام استقلال بودند و خیلی زود فهمیدند که شرایط در خصوص تیم‌های ایرانی با تیم های دیگر کشورها متفاوت است!

طبق پیگیری‌های خبرنگار تیترکوتاه، نمایندگان شرکت چینی در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که با خرید باشگاه استقلال نه می‌توانند حق پخش را دریافت کنند و نه از تبلیغات دور زمین سود چندانی می‌برند و همین مسئله باعث شد قید سرمایه گذاری در فوتبال ایران را بزنند.

به گفته یکی از مسئولان استقلال اگر مشکل حق پخش استقلال و پرسپولیس حل می‌شد، این دو باشگاه خریداران زیادی از کشورهای همسایه داشتند اما به هر حال این مشکل اصلی باعث شده تا هم باشگاه‌ها متضرر شوند و هم کسی برای خرید به سمت آن‌ها نیاید.


 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها