سقوط مجدد قیمت بیت کوین؛

قیمت بیت کوین ریزشی شد

قیمت بیت کوین بار دیگر کاهشی شد.

قیمت بیت کوین ریزشی شد

این روزها بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و در میان کاربران از اهمیت بالایی یرخوردار است. قیمت بیت کوین نیز این روزها نوسانات بسیار زیادی را ثبت کرده که در جدیدترین گزارش اعلام شده قیمت بیت کوین کاهشی شده است.

گزارش اشتباهی مبنی بر اینکه شرکت بلکراک تایید راه‌اندازی صندوق معامله در بورس بیت کوین را گرفته، قیمت این ارز دیجیتال را در روز دوشنبه تا ۳۰۰۰۲ دلار افزایش داد، اما رد این گزارش قیمت بیت کوین را دوباره پایین آورد.

۱۰ درصد افزایش قیمت بیت کوین در روز دوشنبه تاجران را به فکر تاثیر احتمالی تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا در مورد صندوق معامله بیت کوین و سرمایه‌گذاری مستقیم در این ارز مجازی انداخت.

گزارش اشتباهی مبنی بر اینکه شرکت بلکراک تایید راه‌اندازی صندوق معامله در بورس بیت کوین را گرفته، قیمت این ارز دیجیتال را در روز دوشنبه تا ۳۰۰۰۲ دلار افزایش داد که بالاترین رقم از ماه مارس بود. اما وقتی این شرکت اعلام کرد این طرح هنوز در حال بررسی است، قیمت بیت کوین کاهش یافت.

بیت کوین که اخیرا بسیار بی‌ثبات بوده، درحال‌حاضر با یک افزایش ۳.۸۲ درصدی، ۲۸۲۱۱ دلار معامله می‌شود.

بلک راک جزو چندین شرکتی است که به دنبال نخستین صندوق معامله بیت کوین در امریکا هستند. انتظار می‌رود کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا به زودی مخالفت خود را با این طرح پایان دهد‌. برخی تحلیلگران عقیده دارند وجود چنین صندوق‌هایی کاربرد ارزهای مجازی را وسیع‌تر خواهد کرد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای مجازی را به دنبال ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال اف‌تی‌اکس در سال گذشته کنار گذاشتند. سم بنکمن فراید، موسس این صرافی به خاطر تخلف چند میلیارد دلاری تحت محاکمه است.

اطلاعات کوین دسک نشان می‌دهد ۹۵ میلیون دلار دارایی‌های بیت کوین که بیشتر متعلق به تاجرانی بوده که روی قیمت پایین‌تر این ارز مجازی شرط بندی کرده بودند، طی ۲۴ ساعت گذشته نقد شده است.

تحولات مربوط به صندوق‌های قابل معامله در بورس قیمت بیت کوین را بارها در ۲۰۲۳ افزایش داده است. این سرمایه دیجیتال در ماه ژوئن پس از اینکه شرکت‌های بزرگی مانند بلک راک و فیدلیتی مجوز سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها را گرفتند تا ۳۰ هزار دلار افزایش یافت و بعد دوباره تا ۲۶ هزار دلار پایین آمد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر