قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت دلار امروز

قیمت دلار تا قبل پایان سال چند می‌شود؟

یک عضو اتاق ایران و چین معتقد است: من فکر می‌کنم محدوده ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان، محدوده‌ مناسبی برای قیمت دلار تا پایان سال است.

قیمت دلار تا قبل پایان سال چند می‌شود؟

قیمت دلار به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای جهان، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل اقتصادی، سیاسی و جهانی هستند. در عوامل اقتصادی، عواملی مانند نرخ بهره، تورم، رشد اقتصادی و تجارت بین‌المللی تاثیرگذار هستند. در عوامل سیاسی، تصمیمات دولت‌ها و سیاست‌های پولی و ارزی آن‌ها تاثیرگذار است. همچنین، عوامل جهانی مانند تحولات در بازارهای بین‌المللی، تغییرات در نرخ ارزهای دیگر و تحریم‌های بین‌المللی نیز بر قیمت دلار تاثیرگذار هستند.

سعید اشتیاقی، فعال اقتصادی و عضو اتاق ایران و چین درباره وضعیت بازار ارز و روند قیمت‌ها تا پایان سال می‌گوید: در رابطه با بازار ارز باید بگویم که ما دو مرحله‌ای که تقاضا برای ارز بالا می‌رود را پشت سر گذاشتیم؛ یکی سال نو چینی و دیگری سال نو میلادی. این دوره‌ها، زمان‌هایی است که تقاضا برای ارز بالا می‌رود.

او می‌افزاید: چه بخواهیم قبول کنیم و چه قبول نکنیم، ارز بخشی از واردات ما از بازار غیررسمی است و از بازار آزاد حواله می‌زنند که تسویه حساب داشته باشند و بر همین اساس، تقاضا بالا می‌رفت.

عضو اتاق بازرگانی ایران و چین در ادامه عنوان می‌کند: یک زمان دیگر هم مربوط به ایام پایانی سال و سال جدید است که البته سفرها در چند سال گذشته کمتر شده است.

فعال اقتصادی و عضو اتاق ایران و چین متذکر می‌شود: با این تفاسیر، من فکر می‌کنم محدوده ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان، محدوده‌ مناسبی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر