قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت دلار امروز

دلار گران شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار امریکا به ۴۳هزار و ۳۰ ۱۶تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۵ تومان رسید.

دلار گران شد

قیمت ارزهای مختلف تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل، عرض و تقاضای بازار برای هر ارز است. اگر تقاضا برای یک ارز بیشتر از عرض آن باشد، قیمت آن ارز افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند نرخ بهره، تورم، سیاست‌های پولی، وضعیت اقتصادی کشورها، تحولات سیاسی و جنگ‌ها نیز بر قیمت ارزها تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، اگر یک کشور با مشکلات اقتصادی مواجه باشد، ارز آن کشور ارزش خود را از دست می‌دهد و قیمت آن کاهش می‌یابد. همچنین، تحریم‌های بین‌المللی نیز می‌تواند بر قیمت ارزها تاثیرگذار باشد.

در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۳۰ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۴۵۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۷۱۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۸۹۳ تومان است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر