جزییات نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل

اردبیل-اجرای طرح فناورانه نصب پلاک‌های هوشمند در شهر اردبیل با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر تصویب شد.

جزییات نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل

اجرای طرح فناورانه نصب پلاک‌های هوشمند در شهر اردبیل با رأی موافق اکثر اعضای شورای شهر و بررسی دقیق این طرح در کمیسیون تخصصی شورا تصویب شد.

سیدناصر حسینی، عضو شورای شهر اردبیل ظهر جمعه در این جلسه افزود: مخالف اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند در شهر اردبیل نیستم و همواره حامی فناوران و طرح‌های دانش بنیانی هستیم. اما معتقدم این طرح ناکارآمد خواهد بود. این طرح نباید بدون آگهی و با ترک تشریفات واگذار شود.

وی افزود: مدافع حقوق مردم در مقابل هزینه‌های حاصل از نصب این پلاک‌ها هستم.

بهزاد عباس زاده، نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز گفت: تمام موافقان طرح نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل قطعاً به فکر نفع شهر و شهروندان هستند. حمایت از فناوران وظیفه ما است.

ابراهیم علیپور، عضو دیگر شورای شهر اردبیل افزود: بسترسازی برای ایجاد شهر هوشمند وظیفه ذاتی شهرداری است. برای یک طرح فناورانه به عنوان یک دانش، نمی‌توان قیمت گذاری کرده و نمی‌توان طرح و ایده ثبت شده یک شرکت یا یک شخص را به دیگری واگذار کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از محلات و شهرک‌های اردبیل فاقد پلاک هستند و اگر امروز از این طرح دفاع می‌شود قطعاً منافع شهری مورد توجه است.

حبیب فتحی، عضو شورای شهر اردبیل نیز گفت: شهرداری در عقد قرارداد با شرکت مورد نظر قطعاً استعلام قیمت خواهد کرد. مرحله اول صرفاً صدور مجوز است و بر اساس قوانین و چهارچوب خاص این طرح اجرا خواهد شد.

سلامت صفری، رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل در این رابطه گفت: همواره دور ششم شورای شهر به بسترسازی برای هوشمندسازی ورود کرده است.

وی افزود: نصب پلاک‌های هوشمند جزئی از اقدامات شهرداری در راستای هوشمندسازی خواهد بود.

سجاد محمدحسن پور، عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز گفت: اینکه چگونه یک طرح فناورانه از ایده به مرحله تجاری سازی رسیده و چه مراحلی را طی کرده است بر کسی پوشیده نیست اما تصویب این طرح با مبلغ کلان ۵ میلیارد تومان آن هم برای شرکتی که هیچ رزومه کاری ندارد شایسته نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم در قالب چهارچوب خاص با کمترین مبلغ این طرح را مصوب کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها