سیل با منازل مسکونی اردبیل چه کرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در اثر وقوع سیل در روزهای گذشته بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار، مشگین‌شهر و انگوت به طور کامل تخریب و بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی نیز نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

کیخسروی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه پس از وقوع سیل ماشین‌آلات بنیاد مسکن در محل مستقر و عملیات بازگشایی معابر و جاده‌های روستایی را انجام می دهند افزود: بسیاری از اقداماتی که در طرح هادی اجرا شده بود، در اثر وقوع سیلاب روزهای گذشته از بین رفته و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های طرح هادی خسارت وارد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: طی بررسی و ارزیابی‌هایی که در حوزه مسکن انجام شده بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به حوزه مسکن خسارت وارد شده است که نیازمند تامین اعتبار ویژه است.

کیخسروی بیان کرد: از سال‌های گذشته تسهیلات ویژه بنیاد مسکن با عناوین مقاوم سازی و بازسازی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان مقاوم سازی مسکن در روستاها اعطا می‌شد که این طرح از ابتدای سال‌جاری همچنان در حال اجرا و متقاضیان دریافت تسهیلات از طریق بنیاد مسکن به بانک‌ها معرفی ‌می‌شوند و اعتبار لازم برای پرداخت این تسهیلات در حال حاضر موجود است.

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها