در استان اردبیل؛

این دوره ها برای فرهنگیان الزامی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای تحقق اهداف آموزش و پرورش لازم است با تمام ارگان‌ها تعامل داشته باشیم.

صفری در جلسه‌ مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای نواحی و مناطق استان با اشاره به اهمیت تعامل با سایر ارگان‌ها گفت: لازم است در مناطق نیز با ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران ارتباط داشته باشیم و در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش از همراهی ایشان استفاده کنیم.

صفری با اشاره به اهمیت سازماندهی نیروی انسانی در قالب پروژه مهر اظهار داشت: برای جبران خلاء‌ها و کمبود‌ها به نیرو‌های جوان اعتماد کنید و از ظرفیت و انگیزه ایشان استفاده کنید.

وی افزود: با هدف الگوسازی برای دانش آموزان باید از نخبگان علمی، اجتماعی و ورزشی تجلیل کنیم و در نواحی و مناطق نیز مدیران آموزش و پرورش باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اهمیت موضوع توانمندسازی نیروی انسانی گفت: ایام تابستان بهترین فرصت برای برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای همکاران است و باید برنامه ریزی‌های دقیقی برای تحقق این امر انجام شود. علاوه بر همکاران لازم است کارگاه‌های آموزش خانواده برای اولیا دانش آموزان به خصوص هفتمی‌ها و دهمی‌ها برگزار شود.

صفری با اشاره به نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: تاکید داریم که روسای نواحی و مناطق نسبت به ساماندهی مدیران مدارس توجه ویژه داشته باشند و نواحی و مناطق برای ابقا، عزل یا جابجایی مدیران مدارس باید دلایل و مستندات کافی داشته باشند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر