معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شد

سید محمدتقی شاهچراغی که پیش از این به عنوان استاندار قم با دولت سیزدهم همکاری داشت با حکم احمد وحیدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی امروز سه شنبه - ۲۴ مردادماه - ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات محمدرضا غلامرضا، طی حکمی "سید محمد تقی شاهچراغی" استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور شامگاه ۲۲ مرداد از تغییر «محمدرضا غلامرضا»، معاون سیاسی وزیر کشور خبر داده بود.

«سیدمحمدتقی شاهچراغی» ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در جلسه هیات دولت با رای اعتماد هیات وزیران به عنوان استاندار قم انتخاب شده بود. وی متولد ۱۳۴۰ است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد.

وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.

معاون سیاسی جدید وزیر کشور، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌ استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را بر عهده داشته است.

شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، در خردادماه سال ۱۴۰۰ با پیشنهاد سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها