قالیباف: وزیر کشور به موضوع ابلاغیه استانداران ورود کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخیرا استانداران در ابلاغیه‌ای به مدیران کل استان‌ها اعلام کرده‌اند که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها را ندارند، از وزیر کشور خواست به این موضوع ورود کند.

قالیباف: وزیر کشور به موضوع ابلاغیه استانداران ورود کند

به گزارش تیترکوتاه؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه (۲۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به تذکر نماینده صومعه سرا گفت: از آقای وحیدی وزیر کشور می‌خواهیم به این نکته که این نماینده مجلس اعلام کرد، توجه کند.

وی خاطرنشان کرد: نامه ای در تاریخ ۱۱ خرداد به شماره ۱۰۰۰۱۶ به استانداران ابلاغ شده که در بند چهارم آن تذکر کاظم دلخوش آمده است، لذا درخواست می شود وزیر کشور به این موضوع توجه کند و از نمایندگان نیز می خواهم دیگر تذکر ندهند من شخصاً آن را دنبال می‌کنم.

سید کاظم دلخوش اباتری در تذکر قانون اساسی با اشاره به نامه‌ای که اخیراً از سوی استانداران ابلاغ شد، گفت: قانون اساسی جایگاه مجلس را مشخص کرده است و برخی استانداران به مدیران کل استان‌ها ابلاغ کرده‌اند که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها را ندارند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون اساسی نمایندگان تا هفتم خرداد سال آینده مسئولیت دارند و به بهانه اینکه سال پایانی فعالیت آنها است استانداران حق ابلاغ چنین بخشنامه‌ای را ندارند لذا از دولت درخواست می شود به استانداران بابت این ابلاغیه تذکر دهد.

وی یادآورشد: نماینده مجلس تا روز آخر نماینده است و ارتباطی به سال پایانی فعالیت ندارد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها