اختصاصی تیتر کوتاه از جلسه امروز مجلس؛

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ علیرضابیگی اجازه نطق ندارد

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس نهاد قانون گذاری کشور آغاز شد.

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ علیرضابیگی اجازه نطق ندارد

به گزارش تیترکوتاه؛ جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

8:51- با تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، آقای علیرضابیگی اجازه نطق ندارند

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

8:00_ نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۵ تن از نمایندگان ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح آغاز شد. در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از گزارشگران فساد بررسی شود.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

همچنین گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد سامـانه جامع اطلاعات امــوال غیــرمنـقـول دستـگاههـای اجــرایی (سادا) و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دستور کار امروز صحن علنی قرار گرفت.

ادامه دارد...

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۰۸:۵۲
    سوال اینجاست که پس چرا رئیس قوه قضائیه کل کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
    سوال اینجاست که پس چرا رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها