سخنگوی دولت خبر داد / خودرو از این هم ارزان تر می شود

سخنگوی دولت گفت: در صنعت خودرو ما بدنبال افزایش تولید سالانه به رکورد یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه رسیده ایم و در صورت واردات خودرو قطعا تب بازار خودرو فروکش خواهد کرد.

سخنگوی دولت خبر داد / خودرو از این هم ارزان تر می شود

به گزارش تیترکوتاه؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی هیأت دولت شامگاه یکشنبه ۱۴ خرداد ماه در شام رحلت امام خمینی (ره) در جمع مردم شهرستان ورامین که مسجد رضویه راه آهن ورامین برگزار شد، خاطر نشان کرد: نام ورامین با انقلاب اسلامی عجین شده است. تاریخ سازی در کشور یک اتفاق بزرگ است که شما مردم در این دیار رقم زدید.

وی اقتضا و راه انقلاب را بودن در مسیر سخت و دشمنی دشمنان دانست و اظهار کرد: پیشرو بودن مردم ورامین در برهه های مختلف تاریخ نشان داده که مردم علیرغم سخت و هموار بودن مسیر انقلاب هرگز راه خود را تغییر نداده اند و دست اندازهای ایجاد شده را با تدبیر ولایت پیموده اند.

سخنگوی دولت جرات و اعتماد به نفس موجود در جامعه را حاصل تفکرات امام راحل دانست و اظهار کرد: ما در ۴۴ سال انقلاب وقتی بدنبال بیگانگان بودیم سودی نبردیم و اقتصاد کشور ما پسرفت داشت و فشار اقتصادی را متحمل شدیم، اما در این دولت نگاه به خارج فقط برای بهره گیری از تبادلات اقتصادی شکل گرفت و یک نمونه آن فعال کردن ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی در کمتر دو سال است که بخاطر عدم حمایت از آنها به تعطیلی کشانده شده بود.

وی ادامه داد: مسیر کشور به ریل اعتماد به مردم برگشته و علائم آن کم کم بروز و ظهور کرده است. در صنعت خودرو ما بدنبال افزایش تولید سالانه به رکورد یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه رسیده ایم و در صورت واردات خودرو قطعا تب بازار خودرو فروکش خواهد کرد.

بهادری جهرمی تلاش دولت برای گشایش های اقتصادی را شبانه روزی دانست و اظهار داشت: نتیجه زبان دنیا در این دولت کاهش بدهی های خارجی و مثبت شدن تراز اقتصادی است و این بدان معنا است که ما معطل چندین کشور غربی برای اقتصاد کشور نشدیم و قطعا دشمنان با وجود تحریم هایی که خودشان به ما تحمیل کرده اند تحمل رشد صادرات و مثبت شدن رشد اقتصادی را ندارند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها