وزرای ایران و ویتنام تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

احمد وحیدی وزیر کشور و ژنرال «تو لام» وزیر امنیت عمومی ویتنام تفاهم‌نامه همکاری با موضوع مبارزه با جرایم سایبری، سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر امضا کردند.

وزرای ایران و ویتنام تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش تیترکوتاه؛ احمد وحیدی صبح امروز -شنبه- با ژنرال «تو لام» وزیر امنیت عمومی ویتنام دیدار کرد.

وحیدی در نشست خبری پس از دیدار با تو لام وزیر امنیت عمومی ویتنام، با اشاره به جزئیات تفاهم‌نامه امضا شده گفت: روابط ایران و ویتنام روابط خوبی است و دیدگاه‌های دو کشور به هم نزدیک است و به علایق هم توجه می کنند.

وی با اشاره به اینکه ویتنام در مجامع بین‌المللی به نفع ما رای می‌دهد و ما هم هرجا لازم باشد به نفع آن‌ها رأی می‌دهیم، اضافه کرد: دو کشور دارای سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی هستند.

وزیر کشور هدف از سفر وزیر امنیت عمومی ویتنام به ایران را توسعه و تقویت روابط دوجانبه عنوان و تصریح کرد: درباره مسائل اقتصادی، سیاسی، علمی - فناوری و به ویژه امنیتی از جمله جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و جرایم سایبری بحث و تفاهم نامه‌ای امضا شد تا روابط دو کشور در این حوزه‌ها توسعه یابد.

وحیدی با تاکید بر اینکه بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، آینده بهتری برای روابط دو کشور متصوریم، یادآورشد: با توجه به سطح همکاری‌های سیاسی، ظرفیت‌های اقتصادی بیشتری نیز برای همکاری داریم و این روابط می تواند توسعه یابد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها