پول این فرهنگیان و معلمان را فوری بدهید!

پول این فرهنگیان و معلمان را فوری بدهید!

امام جمعه سمنان گفت: مسؤولان باید مطالبات به‌حق فرهنگیان را پیگیری کنند و رفع دغدغه کارگران و تأمین امنیت شغلی آنها مورد توجه باشد.

به گزارش تیتر کوتاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه رفع چالش کم‌آبی و تأمین منابع آبی در استان سمنان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و مشکلات کمبود آب، دستگاه‌ها برای مدیریت منابع آب در فصل تابستان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به کاهش نرخ جوانی جمعیت، اضافه کرد: پیری جمعیت در استان سمنان باید جدی گرفته شود و مسؤولان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و در زمینه فرزندآوری بیش از پیش فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم حمایت از بخش تولید، افزود: حمایت از این بخش با استفاده از بسته‌های حمایتی در زمینه تسهیل روند صادرات کالا و سرعت بخشیدن به روند اقدامات اداری مورد توجه مسؤولان باشد.

مطیعی با بیان اینکه تعلیم و تربیت و احترام به عالم در دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ و مهمی است، تصریح کرد: گسترش علم و فرهنگ لازمه جهاد تبیین و آشکار کردن دسیسه دشمنان است.

وی با بیان اینکه معلمان پایه‌های اصلی نظام اسلامی هستند و اقتدار نظام به عملکرد و فعالیت معلمان بستگی دارد، عنوان کرد: مسؤولان باید مطالبات به‌حق فرهنگیان را پیگیری کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: حوزه علمیه نقش مهم و اساسی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی دارد و باید در زمینه تربیت عالمان دینی نقش‌آفرینی کند.

مطیعی با بیان اینکه رفع دغدغه کارگران ازجمله پرداخت به‌موقع دستمزد و تأمین امنیت شغلی آنها باید مورد توجه باشد، تأکید کرد: باید در راستای افزایش رفاه این قشر زحمتکش اقدام کرد و امیدواریم دولت سیزدهم در زمینه رفع موانع صادرات گام بردارد.

وی به مسائل و مشکلات شهرک‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: پیوست فرهنگی مانند احداث مسجد و مدرسه، داروخانه و ایجاد سالن‌های ورزشی در مسکن مهر از قبل پیش‌بینی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به شهادت شهید الداغی خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر با غیرت و جوان‌مردی با منکر مقابله کرد و نامش در کشور جاودانه شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس


    مسؤولان باید مطالبات بازنشستگان مخابرات را پیگیری کنند
    بن خواربار و… بازنشستگان مخابرات را بپردازند
    بیش از ۱۶ ماه است که بن خوار بار و… بازنشستگان مخابرات قطع شده است و هیچ مسئولی نیز در شرکت مخابرات و دولت و مجلس شورای اسلامی و… پاسخگو نیست، که امیدوارم جواب قانع کننده‌ای برای آن داشته باشند.

اخبار