خاتمی:

کشورهای همسایه برای ارتباط با ایران مسابقه دارند

کشورهای همسایه برای ارتباط با ایران مسابقه دارند

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ما فراموش نکرده‌ایم که آمریکا می‌خواست کشورهای همسایه را علیه ما متحد کند، اما دیدیم که کشورهای همسایه مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.

به گزارش تیتر کوتاه، آیت الله سیداحمد خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران گفت: حریم نگه داریم برای ذات مقدس ربوبی. یادمان باشد روزی رفتنی هستیم.

وی با اشاره به خطبه ۸۸ نهج البلاغه گفت: در گذریم و چه بخواهیم و  نخواهیم رفتنی هستیم و مقصد ابدیت است.

خاتمی  با اشاره به مباحث توحیدی در خطبه اول نماز جمعه تهران گفت: از صفاتی که برای ذات مقدس ربوبی،  قران بیان کرده،  آن است که خداوند به وعده هایی که به بندگانش می دهد وفا می‌کند و آنها که وفا به وعده نمی‌کنند و تخلف می‌کنند یا ناتوانند یا جاهلند و یا نیازمندند و تمام اینها از ساحت ذات مقدس ربوبی به دور است.

وی با طرح این سوال که آیا خدا نیاز به یاری ما دارد؟ گفت:  قطعا نیاز ندارد و در ۱۸ آیه "غنی" از صفات خداوند بیان شده است.

خاتمی تصریح کرد: اگر مدافعان حریم دین نباشند، دشمنان خدا نمی گذارند نام خدا برده شود. دشمنان خدا با خود خدا دعوا دارند. آرامش در دل مومنان و خنثی شدن توطئه های دشمنان  یاری خداست. ما فراموش نکردیم که آمریکا می‌خواست کشورهای همسایه را علیه ما متحد کند اما دیدیم که کشورهای همسایه  مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است
    افزایش قیمت لوازم خانگی از سال 1397 تاکنون غیرقانونی بوده است و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • حرف دل همه مظلومان

    اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
    حرف دل همه مظلومان

  • ناشناس

    مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.
    حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد
    و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است.
    ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند.
    حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
    حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
    مولود چاوش اوغلو بهتر است مشکلات داخلی ترکیه را حل کند
    ترکیه جنایتکار مشکلات داخلی خودش را حل کند.
    واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    ترکیه ازسال 2001 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
    ترکیه ازسال 2001 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
    ترکیه ازسال 2001 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
    ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
    ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
    ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
    ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
    ازسال 2001 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

  • ناشناس

    در پاسخ به ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار
    واین در حالی است که اوکراین جنایتکار از سال 1400 تاکنون ضد علیه روسیه از انواع سلاح های و بمب های مختلف ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • ناشناس

    غرب ۷۰ میلیارد دلار سلاح‌ به اوکراین ارسال کرده است
    اروپا تاکنون بیش از ۱۶هزار سرباز اوکراینی را آموزش داده است
    افزایش کمک‌های واشنگتن به کی‌یف صدای جمهوری‌خواهان را درآورد

  • ناشناس

    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها