توصیه عجیب نماینده مجلس به مردم / به خودتان رحم کنید!

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اوضاع مسکن از دست دولت خارج شده است، گفت: مگر اینکه مردم خودشان به یکدیگر رحم کنند و مالکین به مستاجران فشار نیاورند زیرا اثر وضعی مسکن در قوام خانواده تاثیر بسیار زیادی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص اقدام بانک ها برای ارائه تسهیلات بانکی به کارمندانشان گفت: قانون دراین خصوص مشخص بوده و اعلام کرده که سال اول ۲۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و سال دوم ۴۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن اعطا شود و این اعتبار در جهت تحقق اهداف برنامه ساخت مسکن، به تناسب تورم طی سال های بعدی افزایش یابد و اگر از این امر استنکاف کنند، ۲۰ درصد جریمه خواهند شد. احساس می کنیم این مساله به انحراف رفته است و قرار بود که بانک ها پای کار بیایند و با هماهنگی صندوق ملی مسکن، تسهیلات با نرخ بهره متوسط به مردم داده شود هدف هم دهک های پایین بود اما اگر قرار باشد تسهیلات با نرخ بهره ۲۳ درصد داده شود، مردم باید ماهی ۶ الی ۷ میلیون قسط دهند که برای دهک های پایین سنگین است.

وی با بیان اینکه مسکن در حال حاضر هیچ متولی ندارد، گفت: کار از دست دولت خارج شده است مگر اینکه مردم خودشان به یکدیگر رحم کنند و مالکین به مستاجران فشار نیاورند زیرا اثر وضعی مسکن در قوام خانواده تاثیر بسیار زیادی دارد و اگر فقط از حیث درامدی به خانه ها نگاه کنیم، به خانواده ها اسیب می زند.

 

منبع: شفقنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر