ساخت مسکن | مسکن مهر | بازار مسکن

تجهیز بیش از ۲ هزار واحد مسکونی / خرید آسانسور برای این خانه ها، بر عهده دولت است

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن گفت: یک هزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای خرید آسانسور به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر کشور اختصاص یافت.

تجهیز بیش از ۲  هزار واحد مسکونی / خرید آسانسور برای این خانه ها، بر عهده دولت است

مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن دولتی در ایران است که با هدف ارائه مسکن با قیمت مناسب و جذاب به خصوص برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه، شکل گرفته است. در شهر پرند نیز مجتمع‌های مسکن مهری وجود دارند که شامل واحدهای مسکونی با امکانات کامل و مدرنی هستند. این پروژه‌ها با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار مسکن تجاری، توانسته‌اند برای خریدارانی که دنبال یک مسکن مناسب هستند، گزینه‌ای کارآمد و مقرون به صرفه را فراهم کنند.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی افزود: بر اساس تفاهم صورت‌گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این میزان اعتبار صرف تهیه و تضمین ۲۳۱۳ دستگاه آسانسور با تجهیزات خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد این مبلغ معادل ۵ هزار میلیارد ریال به‌حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده و بنیاد مذکور متعهد به هزینه‌کرد جهت خرید تجهیزات یاد شده تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ شده است.

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه‌کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیرماه امسال شده است.

مهدیار اسماعیلی خاطرنشان کرد: با اجرای این تفاهمنامه علاوه بر تکمیل بخشی از پروژه‌های ناتمام مسکن مهر از تولیدکنندگان داخلی نیز حمایت خواهد شد.

به گفته وی، با راه‌اندازی این ۲ هزار و ۳۱۳ آسانسور حدود ۸۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل می‌شود.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر