حمل و نقل جاده ای | کرایه اتوبوس | بلیت اتوبوس

اتفاقی بحرانی در حوزه حمل و نقل کشور / قیمت بلیت اتوبوس را زیاد کنید

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور گفت: با توجه به نرخ پایین بلیت حمل و نقل جاده‌ای رانندگان و مالکان اتوبوس‌ها در انتظار افزایش این نرخ هستند.

اتفاقی بحرانی در حوزه حمل و نقل کشور / قیمت بلیت اتوبوس را زیاد کنید

محاسبه قیمت بلیت اتوبوس بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله مسافت مسافرت، نوع و کلاس اتوبوس، زمان حرکت، تعداد مسافران و شرکت حمل و نقل. قیمت بلیت اتوبوس معمولاً بر اساس کیلومترهای مسافت، سرویس‌های اضافی مانند Wi-Fi یا صندلی‌های راحت، و شرایط خاص مثل تخفیف‌ها و فصل‌های مختلف تعیین می‌شود.

احمدرضا عامری افزود: قیمت‌های پایین بلیت ‌‌‌و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری باعث شده بسیاری از مالکان، اتوبوس‌های خود را از چرخه حمل و نقل جاده‌ای خارج کنند.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس باعث نشده تا مسافرت مردم دچار اختلال شود ادامه داد: ۷۸ درصد جابجایی مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده می‌کنند با اتوبوس است و بیشترین فشار در شرایط فعلی برای جابجایی مسافر روی دوش رانندگان است و لازم است مسئولان اقدامی برای رفاه این قشر داشته باشند.

عامری افزود: ۹۰۰ هزار صندلی برای جابجایی مسافران موجود است که کافی نیست و نیازمند افزایش آن هستیم.

وی گفت: نرخ کارشناسی شده هر نفر - کیلومتر در اتوبوس‌های ویژه وی آی پی ۱۸۵۰ و در اتوبوس‌های ویژه ۱۶۰۰ تومان تعیین شده است، اما در حال حاضر این نرخ کمتر از ۴۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور همچنین در خصوص توزیع سفرهای نوروزی گفت: در چند روز اخیر بیشترین سفرها به سمت شیراز، اصفهان، مشهد و شهرهای شمالی کشور بوده است.

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسین

    خجالت بکشید اقای عامری طرف بنز بکنند را داده بقول خودت اسکانیا خریده درآمدش بالا بوده از دزدی نخریده کمتر مثل شتر تاپاشوبلندمیکنه مورچه هم پاشوبلندمیکنه میگه منو نعل کنید باشید یه شغل را تاگران میکنند همه یه بهانه میارن یه اتوبوس روزی ده میلیون کارمیکنه از بندریاشیرازبیاد کارمیکنه چقدراستهالاک داره مگه

  • عادل احمدیان

    تازه گرون کردن چه خبره؟؟؟

  • امیر راننده

    مگر یک ماشین از بندر تا تهران چقدر استهلاک داره صورتحساب صندلی پر اتوبوس ۱۰میلیون با کسر حقوق راننده ها و شاگرد و خرج گازوییل و روغن و غیره حداقل ۵میلیون در روز برای مالک اتوبوس صافی و خرج دررفته میمونه شرف داشته باشید و ملاحظه مردم بکنید که گربه عطسه میکنه این فوری گردن مردم هوار میکنید نه وجدان دارید و نه خدا را قبول دارید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر