بلیت چارتری | قیمت بلیت هواپیما | بلیت هواپیما

بلیت پروازهای هفته اول نوروز تمام شد / برنامه پروازهای عتبات به عراق در شب های قدر

سخنگوی ایران‌ایر گفت: به دلیل مسائل تحریمی امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های اروپایی را نداریم. اما هواپیمای پهن پیکری که در این مسیر فعال است قابلیت حمل سوخت در مسیر رفت و برگشت دارد.

بلیت پروازهای هفته اول نوروز تمام شد / برنامه پروازهای عتبات به عراق در شب های قدر

تعیین قیمت بلیت هواپیما بستگی به چندین عامل دارد از جمله مقصد و مدت زمان سفر، فصل سفر، تاریخ خرید بلیت، سطح راحتی و کلاس پروازی که انتخاب می‌شود. همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قدرت تعیین قیمت خود را دارند. برخی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز دارند که ممکن است قیمت نهایی بلیت را تحت تاثیر قرار دهد.

حسام قربانعلی در نشست خبری امروز با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی انجام شده است، اظهارکرد: در سال جدید توسعه ناوگان در دستور کار ایران ایر است و اخبار خوبی به زودی از توسعه ناوگان منتشر می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت ایران‌ایر درباره ظرفیت این ناوگان برای ایام نوروز گفت: ۶٠ هزار صندلی برای ظرفیت نوروزی فعال است و از آنجاییکه ایام نوروز مقارن با ماه مبارک رمضان شده برای سحری و افطار بسته غذایی لحاظ شده‌است، البته از مسافرانی که عذر شرعی داشته باشند پذیرایی هم می‌شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر درباره ظرفیت این شرکت برای پروازهای عتبات در شب‌های قدر اظهارکرد: در لیالی قدر پروازهای عتبات به عراق با هواپیماهای پهن پیکر افزایش پیدا می‌کند.

قربانعلی درباره نرخ بلیت و فروش چارتری در ایام نوروز گفت: به هیچ وجه ایران ایر بلیت هواپیما را بالاتر از نرخ مصوب به فروش نمی گذارد و در ایام نوروز هم افزایش قیمت نداریم و پرواز چارتری هم در ایام نوروز از ایران‌ایر به فروش نمی‌رود.

وی همچنین درباره میزان فروش بلیت نوروز ادامه داد: بلیت‌های هفته اول نوروز فروش رفته اما پروازهای فوق العاده هم برقرار می‌شود.

سخنگوی ایران‌ایر افزود: درحال‌حاضر ١۶ فروند هواپیما در شرکت ایران‌ایر فعال شد و در یک سال ۴-۵ فروند هواپیما به ناوگان این شرکت اضافه شده است.

قربانعلی همچنین مبنی بر محدودیت‌ها در نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشورهای اروپایی گفت: به دلیل مسائل تحریمی امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های اروپایی را نداریم. اما هواپیمای پهن پیکری که در این مسیر فعال است قابلیت حمل سوخت در مسیر رفت و برگشت دارد و برای تامین سوخت ١۶ ساعت پرواز امکان حمل سوخت وجود دارد و طولانی‌ترین پرواز هم ١٢ ساعت برای مسیر لندن است و برای سوخت این مسیر مشکلی نداریم و اینکه حمل سوخت برای این مسیرها آسیبی به هواپیما وارد می‌کند اظهارات غیرکارشناسی و عوامانه است.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر