قیمت بلیت هواپیما | بلیت هواپیما | سازمان هواپیمایی

فروش بلیت هواپیما با قیمت مصوب آغاز شد / برنامه پروازهای تهران به نجف در ماه رمضان

سخنگوی ایران‌ایر درباره فروش بلیت پروازهای نوروزی هما با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار توضیح داد.

فروش بلیت هواپیما با قیمت مصوب آغاز شد / برنامه پروازهای تهران به نجف در ماه رمضان

تعیین قیمت بلیت هواپیما بستگی به چندین عامل دارد از جمله مقصد و مدت زمان سفر، فصل سفر، تاریخ خرید بلیت، سطح راحتی و کلاس پروازی که انتخاب می‌شود. همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قدرت تعیین قیمت خود را دارند. برخی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز دارند که ممکن است قیمت نهایی بلیت را تحت تاثیر قرار دهد.

حسام قربانعلی از فروش بلیت پروازهای ایرلاین ملی در ایام نوروز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: ۶۰ هزار صندلی برای سفرهای نوروزی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایرانب رای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این ایام ایران‌ایر با پرواز در ۳۰ مسیر داخلی پرواز به مسافران خدمات ارائه می‌کند و درصد هستیم در مسیرهای پرتقاضا، پروازهای فوق‌العاده برقرار شود.سخنگوی ایران‌ایر افزود: در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، بیش از ۶۰ هزار صندلی در مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده بود که از زمان شروع عرضه آن تاکنون، حجم زیادی از بلیت‌های پروازهای نوروزی به فروش رفته است.

وی ادامه داد: البته هم‌اکنون نیز بخشی از بلیت‌ها در سایت www.iranair.com و کانال‌های رسمی فروش عرضه شده که هموطنان می‌توانند از طریق آن اقدام به خرید بلیت کنند.

قربانعلی از فروش بلیت پروازها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: در ایام نوروز هما علاوه بر انجام پروازهای برنامه‌ای تهران به نجف و بالعکس که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود، با توجه به تقاضای مشتاقان حسینی برای حضور در اماکن متبرکه، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش ظرفیت صندلی در این مسیر صورت گرفته است و هموطنان می‌توانند بلیت مسیر تهران به نجف اشرف و بالعکس را از طریق دفاتر فروش "هما" و وب سایت www.iranair.com خریدار کنند

وی یادآور شد: با توجه به افزایش تقاضای نوروزی در این مسیر، دوباره پروازهای فوق العاده در قالب ۸ پرواز رفت وبرگشت دیگر نیز در مسیر تهران به نجف و بالعکس اضافه خواهد شد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر