بلیت هواپیما | بلیت پرواز | سفر نوروزی

فروش گسترده بلیت پروزاهای نوروزی در آستانه سال نو / نیاز جدی به پروازهای فوق العاده برای این مسیرها

سخنگوی هواپیمایی کشور گفت: پیش فروش بلیت پرواز‌های نوروزی آغاز شده و برای ایام نوروز بیش از ۶۰ هزار صندلی پرواز در نظر گرفته شده است.

فروش گسترده بلیت پروزاهای نوروزی در آستانه سال نو / نیاز جدی به پروازهای فوق العاده برای این مسیرها

در ایام تعطیلات، افزایش حجم پروازها به دلیل تقاضای بیشتر مسافران برای سفرهای خارجی یا داخلی اتفاق می‌افتد. این امر ممکن است منجر به کاهش تعداد صندلی‌های خالی در پروازها و افزایش هزینه‌های حمل و نقل هوایی شود.

 قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای سفر‌های نوروزی امسال، بیش از ۶۰ هزار صندلی در مسیر‌های مختلف پیش‌بینی شده بود که از زمان شروع عرضه آن تا کنون، حجم زیادی از بلیت‌های پرواز‌های نوروزی به فروش رفته است گفت: پیش فروش در بخش هوایی چندان معنایی ندارد، اما از روز گذشته که عرضه بلیت‌ها شروع شده تعداد زیادی از آنها به فروش رفته است.

قربانعلی با بیان اینکه برای مسیر‌های پرتردد پرواز‌های فوق العاده در نظر گرفته شده است گفت: با توجه به حجم تقاضای سفر هوایی برای برقراری پرواز‌های فوق‌العاده، درصدد هستیم برای مسیر‌های پر تقاضا پرواز‌های فوق العاده برقرار کنیم.

او گفت: درحال‌حاضر ۱۵ فروند هواپیما فعال در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که با توجه به افزایش تعداد پرواز‌ها در این ایام ممکن است تعداد هواپیما‌ها کمتر و یا بیشتر شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر