پرواز حج عمره | سازمان هواپیمایی کشوری | بلیت هواپیما

پروازهای حج عمره همچنان در بلاتکلیفی / تصمیم نهایی عربستان چیست؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچ گونه اختلاف فنی بین سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عربستان در خصوص پروازهای حج عمره وجود ندارد.

پروازهای حج عمره همچنان در بلاتکلیفی / تصمیم نهایی عربستان چیست؟

لغو یک سفر هوایی ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مسافران و صنعت هوایی داشته باشد. برای مسافران، این امر می‌تواند موجب ایجاد ناراحتی، از دست دادن هزینه‌ها و مشکلات برنامه‌ریزی شده شان شود. از سوی دیگر، صنعت هوایی نیز تحت تاثیر لغو سفرهای هوایی قرار می‌گیرد؛ از دست دادن درآمد، نیاز به مدیریت منابع بیشتر برای تغییرات برنامه‌ریزی و تعداد زیادی از تماس‌های مشتریان ممکن است این تبعات را افزایش دهد.

جعفر یازرلو گفت: پس از توافق دولت ایران و عربستان مبنی بر از سرگیری ارتباطات دیپلماتیک، مذاکرات مربوط به برقراری پروازها ذیل اجلاس بین‌المللی ICAN انجام گرفت و تاکنون اعلام رسمی و یا غیر رسمی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان دال بر وجود اختلافات فنی واصل نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری ایران همواره از طریق دیپلماتیک پیگیر شروع پروازها بوده که تاکنون هیچ‌گونه پاسخ رسمی مبنی بر اظهارنظر در خصوص شروع مجدد پروازها از طرف مقابل دریافت نشده و منتظر تصمیم نهایی طرف عربستانی برای برقراری مجدد پروازها هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ گونه اختلاف فنی بین سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عربستان در خصوص پروازهای حج عمره وجود ندارد.

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر