تسهیلات | وام | وام مسکن | وام مسکن روستایی

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی در آینده نزدیک / این وام به چه کسانی می رسد؟

وزیر راه وشهرسازی گفت: به متقاضیانی که قصد سکونت در روستا‌ها یا ساخت مسکن را دارند تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی در آینده نزدیک / این وام به چه کسانی می رسد؟

پرداخت وام مسکن روستایی می‌تواند تاثیرات مثبت گسترده‌ای بر جامعه روستایی داشته باشد. این اقدام می‌تواند باعث افزایش توجه به ساخت و بهسازی مسکن در مناطق روستایی شود و به جوانان این مناطق این امکان را می‌دهد که در محل زادگاه خود بمانند. علاوه بر این، ایجاد یک زیرساخت مسکن موثر می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق کمک کند، زیرا افراد برای ساخت و بهسازی مسکن و استفاده از خدمات مرتبط با آن به تعداد بیشتری نیروی کار محلی نیاز خواهند داشت. این موارد باعث ارتقای شرایط زندگی و رونق اقتصادی در روستاها می‌شود و بهبود اقتصادی و اجتماعی این مناطق را تسریع می‌بخشد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این خصوص گفت: لایروبی خلیج گرگان  یکی از مهم ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید و آرزوی چندین ساله مردم و فعالان محیط زیست را برآورده کرد. 

به گفته وی عملیات یک میلیون و ۴۲۰ هزار متر مکعب لایروبی که انجام شد و یک زیست بوم خوب گردشگری، زیست پرندگان و منطقه گردشگری مجدد احیاء شد.

او می‌گوید: پروژه راهسازی به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امروز انجام شد که شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۶۷ کیلومتر راه روستایی بود و بیش از ۲۰۰ کیلومتر روکش  آسفالت و بهسازی راه‌ها نیز امروز اجرایی شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: درخصوص ۹۵ نقطه حادثه خیز که پیش از این هدف گذاری شده بود امروز ۳۰ نقطه آن رفع اثر شد و مابقی آن تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

بذرپاش اظهار کرد: ۳هزار و۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی و احداث راه‌های جدید هم تعریف شد .

وی از واگذاری ۵ هزار قطعه اراضی روستایی در طرح جدید این وزارتخانه که شامل واگذاری زمین‌های روستایی بوده خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ واحد  مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

بذرپاش بیان کرد: ۳هزار و ۵۰۰ پروژه  نهضت ملی مسکن در قالب مسکن روستایی، بافت فرسوده و ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید هم امروز آغاز شد.

وی از آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲۲هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیانی که قصد سکونت و یا ساخت مسکن روستایی را دارند پرداخت می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    آینده نزدیک انشالع سال جدیده جناب بذرپاش...با رسیدن فصل سر زمستان پرسیدن به سال جدیدافزایش وام مسکن بخاطراینکه به موقع پرداخت نشده گره ای ازمشکلات مردم حل نمیشودسیصدوپنجاه میلیون امسال صدتومان سال بعدمیشه ازلحاظ ارزشی....پس زمانی میتوانیدبگوییدکاری برای مردم کردیدکه مشکلی ازمشکلات مردم راحل کنید

  • ناشناس

    کاش حقیقت داشته باشه ، یسالی میشه من دنبال وامم تا به روستا برگردم هر بانکی میرم میگن چنین طرحی نداریم

  • حسین

    واقعا اگر می‌خواهند روستایی هادر روستابمانند باید شرط بگذارند وتعهد بگیرندوبعد وام بدهند.خوداین وام ها وقتی بدون برنامه باشد ایجاد تورم میکند

  • یوسف صادقی کرمانشاه

    سلام با۳۸سال خدمت که ۸۵ ماه آن درجبهه وباتقدیم شهید ونگرفتن جانبازی درسال ۹۹بازنشسته شدم آنهم با مدارک بیسوادی در صورتیکه دیپلم دارم بااین همه امتیاز وازهیچگونه امتیازی استفاده نکردیم حال درنظردارم نسبت به مهاجرت روستا وخریدیک واحددامداری اقدام نمایم یک میلیارد ودویست هزارتومان احتیاج دارد؟دوست دارم در فضای مجازی یاغیره تبلیغات منفی نباشدعملی وخدای باشد۰۹۱۳۳۸۲۱۱؟۳۳۰۹۸۲۵۰باشدروزیکه خودوخانواده ام دست به دعای خیر کسانیکه دخیل هستند باشند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر