تسهیلات | وام | وام مسکن

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی به این افراد / آخرین جزییات از پرداخت وام مسکن روستایی

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هنوز به بانک ها ابلاغ نشده است.

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی به این افراد / آخرین جزییات از پرداخت وام مسکن روستایی

برنامه‌های پرداخت وام روستایی می‌تواند بر نوسازی خانه‌های روستایی تاثیر بسزایی داشته باشد. این وام‌ها می‌توانند به روستاییان در بهبود شرایط زندگی و زیبایی‌بخشی به دور و بر کمک کنند. با دریافت وام روستایی، روستاییان می‌توانند مستقر شده و ساختمان‌های خود را بازسازی و تجدید نظر کنند. این عمل نه تنها منجر به بهبود ایمنی و بهداشت خانه‌ها می‌شود، بلکه امکان استفاده از تجهیزات تازه و به روزرسانی شده را نیز برای ساکنان فراهم می‌کند. در نتیجه، به طور کلی، برنامه‌های پرداخت وام روستایی می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های روستایی و رشد اقتصادی آنها کمک کنند.

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان روستایی متوقف شده است و در حال پیگیری برای پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان روستایی هستیم. 

به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هنوز تسهیلات  ۳۵۰ میلیون تومانی به بانک ها ابلاغ نشده و منتظر مصوبه و ابلاغ  آن به بانک مرکزی هستیم. 

او می‌گوید: با پرداخت این تسهیلات روند ساخت وساز در روستاها توسعه می یابد و از سوی دیگر شاهد افزایش نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی هدف گذاری ۲۰۰ هزار واحدی برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی به اتمام رسیده و بسیاری از متقاضیان  جدید منتظر دریافت این تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی هستند. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • رضا

    سلام .خب اگه میخاید بدید نگزارید برسه آخرسال .اسفند که بانکها اگه بهانه ای نداشته باشند میگن دیگه تشکیل پرونده نمیدند .بعد عید هم میگن هنوز دستوالعمل جدید نیامده میره اواخر اردیبهشت هیچی میشه سال آینده اونوقت همون به اندازه دویست تومن هم کار نمیکنه ؟ اینم وام روستایی شما؟

  • نادر

    همش حرفه از عمل نمیکنن.
    اگر عمل دارن بصورت جدی دنبال کنند همشون بیخیالن از بنیاد مسکن بگیر تا بانک مرکزی

  • ماشاالله میرزایی

    لطفاً زود واگذار کنید
    تٱخیر جایز نیست.
    هشت ماه از سال گذشته
    بخاطر رضای خدا سریعتر اقدام و وام را واگذار کنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر